Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Blauwtjes duo

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Blauwtjes duo




    voor de afwisseling, ff een stoeltjes pauze, heb mijn zomer modelletjes eens uit de doos gehaald


    Last edited by IngridVD; 12 november 2012, 17:14. Reden: foto was verdwenen :-(
    groetjes Ingrid


  • #2
    Re: Blauwtjes duo

    Tjoh das heel knap zeg, ook redelijk uniek om ze frontaal te nemen.
    Heel mooi totaalbeeld, ook de mooie softe BG is erg fraai
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

    Comment


    • #3
      Re: Blauwtjes duo

      Voor mij is dit, een echt mooi top-plaatje
      GROETJES ROSIE
      Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
      panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55

      Comment


      • #4
        Re: Blauwtjes duo

        Oeps, geen foto momenteel ...
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

        Comment


        • #5
          Re: Blauwtjes duo

          Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
          Oeps, geen foto momenteel ...
          inderdaad was ff weg, niks gedaan en daar is ie terug, raar maar waar !!!!!
          groetjes Ingrid

          Comment


          • #6
            Re: Blauwtjes duo

            Eentje met een bedrieglijke DoF Beetje jammer dat de voorste zijn kopje net niet mee scherp is.
            Door de centrale plaatsing wel veel lege ruimte (en ik zie nochtans graag een ruimt compo). Je kan er een vierkantje van maken zodat de diagonaal door de beide kopje loopt, maar ook dat formaat wringt een beetje vind ik.
            Tot zover de technische benadering

            Toch vind ik het een mooie plaat met die frontale benadering

            Grtz,
            Kurt

            Comment


            • #7
              Re: Blauwtjes duo

              Oorspronkelijk geplaatst door Kurrrt Bekijk bericht
              Eentje met een bedrieglijke DoF Beetje jammer dat de voorste zijn kopje net niet mee scherp is.
              Door de centrale plaatsing wel veel lege ruimte (en ik zie nochtans graag een ruimt compo). Je kan er een vierkantje van maken zodat de diagonaal door de beide kopje loopt, maar ook dat formaat wringt een beetje vind ik.
              Tot zover de technische benadering

              Toch vind ik het een mooie plaat met die frontale benadering
              Kurt,
              Grtz,Kurt
              bedankt vr je eerlijke reactie, men kan er altijd iets van oppikken .
              Bedrieglijke DOF ?
              de voorste is zijn kopje toch mee scherp hoor.
              het centrale, klopt hier toch ergens niet zozeer,als je het geheel bekijkt krijg je wel dat idee, de voorste staat toch zo goed als op één van de snijpunten(goudenpunten).
              ik hou ook wel van wat ruimte, wat ik de laatste tijd meer toepas.
              groetjes Ingrid

              Comment


              • #8
                Re: Blauwtjes duo

                Mooi Ingrid, heel mooi.
                Heerlijk stukje zomer...

                groetjes

                moniq
                groetjes, moniq (BD1321BE)

                A picture paints a thousand words

                Comment


                • #9
                  Re: Blauwtjes duo

                  heerlijk zomers plaatje ingrid
                  was het al maar weer zo ver om te genieten van deze beestjes
                  Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                  Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                  Comment


                  • #10
                    Re: Blauwtjes duo

                    Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk bericht
                    heerlijk zomers plaatje ingrid
                    was het al maar weer zo ver om te genieten van deze beestjes
                    helemaal mee eens
                    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                    Comment


                    • #11
                      Re: Blauwtjes duo

                      Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
                      Tjoh das heel knap zeg, ook redelijk uniek om ze frontaal te nemen.
                      Heel mooi totaalbeeld, ook de mooie softe BG is erg fraai
                      Inderdaad eens iets anders zo frontaal en dan dadelijk 2 exemplaren ! Knap uitvoering !
                      Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
                      www.myriamvos.jalbum.net of facebook

                      Comment


                      • #12
                        Re: Blauwtjes duo

                        Oorspronkelijk geplaatst door MG-TF Bekijk bericht
                        bedankt vr je eerlijke reactie, men kan er altijd iets van oppikken .
                        Bedrieglijke DOF ?
                        de voorste is zijn kopje toch mee scherp hoor
                        .
                        het centrale, klopt hier toch ergens niet zozeer,als je het geheel bekijkt krijg je wel dat idee, de voorste staat toch zo goed als op één van de snijpunten(goudenpunten).
                        ik hou ook wel van wat ruimte, wat ik de laatste tijd meer toepas.

                        Dat bedoelde ik eigenlijk met bedrieglijke DoF
                        De rechtse vlinder zou het dichtst bij de camera moeten zitten als je naar het scherptevlak kijkt. Maar nu heb je de illusie dat de linkse het meest vooraan zit.
                        Dit gaat enkel op als je je camera niet te schuin hebt gehouden natuurlijk Want in dat geval zit ik er natuurlijk naast

                        En ik ben er (soms tegen beter weten in) nog altijd van overtuigd dat een beetje 'kritischere' feedback een meerwaarde KAN zijn.
                        Maar hier geraak ik hoe langer hoe harder van het tegendeel overtuigd. En dit is niet persoonlijk naar u gericht hoor Ingrid

                        Grtz,
                        Kurt

                        Comment


                        • #13
                          Re: Blauwtjes duo

                          Oorspronkelijk geplaatst door Kurrrt Bekijk bericht
                          Dat bedoelde ik eigenlijk met bedrieglijke DoF
                          De rechtse vlinder zou het dichtst bij de camera moeten zitten als je naar het scherptevlak kijkt. Maar nu heb je de illusie dat de linkse het meest vooraan zit.
                          Dit gaat enkel op als je je camera niet te schuin hebt gehouden natuurlijk Want in dat geval zit ik er natuurlijk naast

                          En ik ben er (soms tegen beter weten in) nog altijd van overtuigd dat een beetje 'kritischere' feedback een meerwaarde KAN zijn.
                          Maar hier geraak ik hoe langer hoe harder van het tegendeel overtuigd. En dit is niet persoonlijk naar u gericht hoor Ingrid

                          Grtz,
                          Kurt
                          wat die kritischere feedback betreft heb ik totaal géén probleem mee, zoals je zelf aan kaart, kan altijd een meerwaarde zijn
                          weet dat het niet persoonlijk is.
                          Maar als je goed ziet (ik weet het natuurlijk ) dat het koren/halm waar het rechtse blauwtje op zit leunt wat achterover, en plus heb ik eigenlijk wat van schuin onderaan getrokken.
                          groetjes Ingrid

                          Comment


                          • #14
                            Re: Blauwtjes duo

                            Oorspronkelijk geplaatst door MG-TF Bekijk bericht
                            wat die kritischere feedback betreft heb ik totaal géén probleem mee, zoals je zelf aan kaart, kan altijd een meerwaarde zijn
                            weet dat het niet persoonlijk is.
                            Maar als je goed ziet (ik weet het natuurlijk ) dat het koren/halm waar het rechtse blauwtje op zit leunt wat achterover, en plus heb ik eigenlijk wat van schuin onderaan getrokken.

                            Dan zat ik er dus naast
                            Dacht dat de rechtse halm net meer naar voor gekruld kwam. Kan het niet checken want momenteel geen foto te zien

                            Grtz,
                            Kurt

                            Comment


                            • #15
                              Re: Blauwtjes duo

                              Oorspronkelijk geplaatst door Kurrrt Bekijk bericht
                              Dan zat ik er dus naast
                              Dacht dat de rechtse halm net meer naar voor gekruld kwam. Kan het niet checken want momenteel geen foto te zien

                              Grtz,
                              Kurt

                              photobucket krijgt zijn kuren weer zeker

                              staat er nu terug
                              groetjes Ingrid

                              Comment

                              Working...
                              X