Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Paddo als model

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Paddo als model

    Toen ik deze paddo zag, kreeg ik de indruk dat hij zowaar en beetje een pose aannam om model te staan.
    Dus heb ik mijn best gedaan om hem zo goed mogelijk in beeld te brengen. Ik zit nog steeds in de experimentele fase van het stacken. Dus tips en opmerkingen zijn altijd welkom. Deze is een stacking van 23 foto's.


    Iso 100 - F10 - S 1/3s

    Alvast bedankt voor het kijken en de reacties.
    Groetjes,
    Myriam
    Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
    www.myriamvos.jalbum.net of facebook

  • #2
    Re: Paddo als model

    stacking geslaagd Zou wel nog durven bovenaan een stuk af te doen. imo iets te veel ruimte bovenaan.
    Photography is a way to see the world in detail.
    Fotograaf op rust

    Comment


    • #3
      Re: Paddo als model

      Voor mij krijg je voor dit werkje 10 op 10 Myriam,
      Paddo staat er mooi op, ook een prachtige Bg,
      GROETJES ROSIE
      Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
      panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55

      Comment


      • #4
        Re: Paddo als model

        Je stacking is zeker geslaagd en je paddo zet zijn beste beentje voor
        Maar ik denk dat je voor die paddo met 23 opnames een veel grotere diafragmaopening kon kiezen waardoor je achtergrond dan veel meer zou wegdeemsteren ?
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

        Comment


        • #5
          Re: Paddo als model

          Kwa stacking doe ik het je niet na hoor.
          Volgens mij is het helemaal geslaagd.

          groetjes

          moniq
          groetjes, moniq (BD1321BE)

          A picture paints a thousand words

          Comment


          • #6
            Re: Paddo als model

            Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
            Je stacking is zeker geslaagd en je paddo zet zijn beste beentje voor
            Maar ik denk dat je voor die paddo met 23 opnames een veel grotere diafragmaopening kon kiezen waardoor je achtergrond dan veel meer zou wegdeemsteren ?
            Staat er zeker mooi en scherp op ik neem ook een grotere diafragmaopening f/2.8 om de achtergond zo min mogelijk scherp te zijn

            Comment


            • #7
              Re: Paddo als model

              Hele knappe stack, zie echt geen foutjes top gedaan dus
              Mooi beeld met fraaie kleuren.
              Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
              MIJN WEBSITE

              Comment


              • #8
                Re: Paddo als model

                heb het nog nooit gedaan "stacking" vindt het resultaat wel geslaagd, inderdaad een softere BG geeft meer aandacht aan het onderwerp, maar het is jouw foto en jouw keuze ;-)
                groetjes Ingrid

                Comment


                • #9
                  Re: Paddo als model

                  Inderdaad een zeer terechte opmerking dat ik een groter diafragma had moeten nemen.
                  @ Patrick : F2.8 is dat niet heel erg groot ?? Doe je dit dan ook bij bv een paddo van 5cm grote ?

                  Iedereen bedankt voor de reacties
                  Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
                  www.myriamvos.jalbum.net of facebook

                  Comment


                  • #10
                    Re: Paddo als model

                    Oorspronkelijk geplaatst door Vossie Bekijk bericht
                    Inderdaad een zeer terechte opmerking dat ik een groter diafragma had moeten nemen.
                    @ Patrick : F2.8 is dat niet heel erg groot ?? Doe je dit dan ook bij bv een paddo van 5cm grote ?

                    Iedereen bedankt voor de reacties
                    Dag Myriam,

                    Ik heb ook nog maar drie keer een stack gemaakt. Of het nu grote of kleine paddenstoelen zijn maakt niet uit, zowel deze hele grote
                    Of deze hele kleintjes Zijn gemaakt met f 2.8
                    Hier heb ik mijn info gevonden hoe je een stack maakt, interessante site.
                    Ik hoop dat ik je zo al wat verder geholpen heb bij het maken van een stack .

                    Groetjes,
                    Patrick

                    Comment

                    Working...
                    X