Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Moeras Schulensmeer

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Moeras Schulensmeer

    Graag jullie reacties. Bedankt.

  • #2
    Re: Moeras Schulensmeer

    Een hele mooie voor mij als je maar die draden (van één of andere afsluiting) wegtovert .
    Als je met CS5 werkt of hoger is het een fluitje van een cent, en bovendien onzichtbaar achteraf (heb het reeds geprobeerd ).
    Mooie compo, kleuren, scherpte.
    Groetjes

    Comment


    • #3
      Re: Moeras Schulensmeer

      Ik volg helemaal !!
      facebook
      Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

      Comment


      • #4
        Re: Moeras Schulensmeer

        Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
        Ik volg helemaal !!
        En ik ook, fijne plaat.
        Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
        Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

        Comment


        • #5
          Re: Moeras Schulensmeer

          mooi hoor !
          grt erik

          Comment


          • #6
            Re: Moeras Schulensmeer

            Mooie compositie, kleuren en scherpte zitten ook helemaal goed. Ook ik volg het eerste comment, probeer die drade eens weg te toveren dan is het helemaal een prachtplaat!

            Mvg John
            http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

            Comment


            • #7
              Re: Moeras Schulensmeer

              ik heb toch de indruk dat er iets gefoefeld is met de lucht
              mvg Wilfried

              7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

              Comment


              • #8
                Re: Moeras Schulensmeer

                Oorspronkelijk geplaatst door Frie01 Bekijk bericht
                ik heb toch de indruk dat er iets gefoefeld is met de lucht
                Tja, ...en dat was mijn eerste indruk hier ook Even afwachten wat TS erover te melden heeft?

                Comment


                • #9
                  Re: Moeras Schulensmeer

                  Oorspronkelijk geplaatst door Frie01 Bekijk bericht
                  ik heb toch de indruk dat er iets gefoefeld is met de lucht
                  Oorspronkelijk geplaatst door purmer Bekijk bericht
                  Tja, ...en dat was mijn eerste indruk hier ook Even afwachten wat TS erover te melden heeft?
                  Heb deze luchtschakering , die kleuren ook nog niet tegengekomen.
                  mvg Bruno D.G.
                  Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

                  Comment


                  • #10
                    Re: Moeras Schulensmeer

                    Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                    Een hele mooie voor mij als je maar die draden (van één of andere afsluiting) wegtovert .
                    Die draden horen er toch gewoon bij?
                    Ik vind het een heel mooie opname
                    http://www.flickr.com/photos/rat_babysnake/

                    Comment


                    • #11
                      Re: Moeras Schulensmeer

                      Bedankt voot alle reacties. Voor de twijfelaars dit is een originele opname zonder enige bewerking!!

                      Comment


                      • #12
                        Re: Moeras Schulensmeer

                        mooie foto, jammer van die draden
                        Mvg,
                        Annie

                        Comment


                        • #13
                          Re: Moeras Schulensmeer

                          mijn exuses, een tikkeltje naar links draaien en het is een goeie
                          mvg Wilfried

                          7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

                          Comment


                          • #14
                            Re: Moeras Schulensmeer

                            Oorspronkelijk geplaatst door babysnake Bekijk bericht
                            Die draden horen er toch gewoon bij?
                            Ik vind het een heel mooie opname
                            Dan horen alle storende elementen in een foto er gewoon bij omdat ze er gewoon zijn, maar als ze worden verwijderd en de foto wordt mooier..... waarom er dan geen gebruik van maken. Ik heb reeds dikwijls fotografen zien wachten om een foto te nemen tot er geen mensen meer voor hun onderwerp zijn..... waarom zou dat zijn . Het is nu eenmaal zo in de digitale fotografie, het houdt niet op bij het maken van een foto, dat is slechts de start, en als die goed is, zoveel te beter.... maar nabewerking is nu eenmaal een onlosmakelijk deel van digitale fotografie geworden. Niemand blijft graag ter plaatse trappelen.... want dan ga je niet vooruit .
                            Groetjes

                            Comment


                            • #15
                              Re: Moeras Schulensmeer

                              Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                              Dan horen alle storende elementen in een foto er gewoon bij omdat ze er gewoon zijn, maar als ze worden verwijderd en de foto wordt mooier..... waarom er dan geen gebruik van maken. Ik heb reeds dikwijls fotografen zien wachten om een foto te nemen tot er geen mensen meer voor hun onderwerp zijn..... waarom zou dat zijn . Het is nu eenmaal zo in de digitale fotografie, het houdt niet op bij het maken van een foto, dat is slechts de start, en als die goed is, zoveel te beter.... maar nabewerking is nu eenmaal een onlosmakelijk deel van digitale fotografie geworden. Niemand blijft graag ter plaatse trappelen.... want dan ga je niet vooruit .
                              Groetjes
                              Voor mijn idee horen die storende elementen er soms inderdaad bij. Ik zag vandaag al een verlichtingspaal en auto's wegshoppen, de ene keer is het een meerwaarde de andere keer net niet.
                              De suggestie maken mag natuurlijk, maar of het een meerwaarde is voor de foto, is niet altijd zeker. De keuze ligt volledig bij de fotograaf zelf natuurlijk. Het hangt er een beetje van af wat die wil weergeven, en de smaak van de toeschouwer natuurlijk. In dit geval vind ik de draden een duidelijke beperking die onze natuur heeft, je kan het verstoppen of er de ogen voor open doen.
                              Nabewerking hoort er inderdaad bij, maar nu is men al een minder fotograaf als men geen cursus fotoshop heeft gevolgd. En dat zou jammer zijn.
                              http://www.flickr.com/photos/rat_babysnake/

                              Comment

                              Working...
                              X