Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

I am still waiting + constatering :B

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • I am still waiting + constatering :B



    when i see you are mine mouse

    Geconstateerd dat:
    De foto is genomen op 330 mm met een sluitertijd van 1/200
    Dat is vragen om onscherpe foto`s

    In dit geval ben ik diegene die hier niet opgelet heeft dus is de fout aan mijzelf te wijten.

    Last edited by jessey; 1 november 2012, 08:25. Reden: tekst update

  • #2
    Re: I am still waiting

    Hoi Jessey, de foto is helaas niet zo scherp :-(

    Comment


    • #3
      Re: I am still waiting

      klopt helemaal pancho hij draaide net zijn kop om.
      En wat niet scherp is kan je ook niet verbeteren alleen opnieuw maken zou een oplossing kunnen zijn

      Comment


      • #4
        Re: I am still waiting

        Oorspronkelijk geplaatst door jessey Bekijk bericht
        klopt helemaal pancho hij draaide net zijn kop om.
        En wat niet scherp is kan je ook niet verbeteren alleen opnieuw maken zou een oplossing kunnen zijn
        Daarom werk ik met modellen dat kun je meteen overdoen als er iets niet klopt
        Ik weet uit ervaring dat dieren fotograferen niet gemakkelijk is ... mijn eerste model was onze viervoeter "Witte" sommige hier in beginnershoek zullen dat nog wel herinneren hahaha, je krijgt inderdaad meestal maar één kans. Ben al benieuwd naar je volgende poging

        Comment


        • #5
          Re: I am still waiting

          Oorspronkelijk geplaatst door Pancho Bekijk bericht
          Daarom werk ik met modellen dat kun je meteen overdoen als er iets niet klopt
          Ik weet uit ervaring dat dieren fotograferen niet gemakkelijk is ... mijn eerste model was onze viervoeter "Witte" sommige hier in beginnershoek zullen dat nog wel herinneren hahaha, je krijgt inderdaad meestal maar één kans. Ben al benieuwd naar je volgende poging
          Ja die komt er zeker als me sluitertijd maar snel genoeg is dan dan komt er wel eens scherpe foto uitrollen.

          Comment

          Working...
          X