Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Born again

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Born again

    De 'spirits' zijn aanwezig bij deze transformerende ceremonie in Grand-Bru, Durbuy.



  • #2
    Re: Born again

    Schaduwen hebben wel iets, maar de foto oogt heel druk : bomen, rook, kampvuur, schaduwen.......enne die 'alle aandacht naar zich toetrekkende, grote, witte handtekening'..... bang dat ze je foto gaan stelen ?
    Kleuren en scherpte ogen wel goed.
    Groetjes
    Last edited by Guest17; 5 november 2012, 12:31.

    Comment


    • #3
      Re: Born again

      Ja de drukte , zou daar iets aan kunnen gedaan worden een andere foto nemen zeker
      ...en idd dan nog die stomme handtekening (was een test via LR en viel te wit en te groot uit), maar ja spijtig genoeg heeft er onlangs iemand met mijn foto n tweede prijs gewonnen...ben nog n beetje aant aftasten hoe ik dat kan doen...
      Bedankt voor de feedback!

      Comment


      • #4
        Re: Born again

        Oorspronkelijk geplaatst door El Konino Bekijk bericht
        Ja de drukte , zou daar iets aan kunnen gedaan worden een andere foto nemen zeker
        ...en idd dan nog die stomme handtekening (was een test via LR en viel te wit en te groot uit), maar ja spijtig genoeg heeft er onlangs iemand met mijn foto n tweede prijs gewonnen...ben nog n beetje aant aftasten hoe ik dat kan doen...
        Bedankt voor de feedback!
        iemand die ook ma een beetje kennis heeft van photshop werkt zo een handtekening in 2 minuten weg. daarvoor hoef je het dus niet te doen.
        de schaduwen zijn te veel aan deze foto

        Comment


        • #5
          Re: Born again

          Oorspronkelijk geplaatst door El Konino Bekijk bericht
          Ja de drukte , zou daar iets aan kunnen gedaan worden een andere foto nemen zeker
          ...en idd dan nog die stomme handtekening (was een test via LR en viel te wit en te groot uit), maar ja spijtig genoeg heeft er onlangs iemand met mijn foto n tweede prijs gewonnen...ben nog n beetje aant aftasten hoe ik dat kan doen...
          Bedankt voor de feedback!
          Klacht indienen hé maat...da's diefstal; En daar wordt niet mee gelachen hoor.


          Als oud maar nog actief lid van een jeugdbeweging vind ik jouw foto als kampfoto wel geslaagd hoor (zelfs al is ie volgens sommigen druk)
          perman
          canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

          Comment

          Working...
          X