Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Op jacht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Op jacht



    Bedankt voor het kijken en de comments.
    Alle tips zijn welkom!
    Fotografie is mijn passie.

  • #2
    Re: Op jacht

    Ik mis scherpte. Geheel is ook wat vlak, de vogel valt bijna niet op in de foto. Ik dacht eerst dat ik naar een aquarium zat te kijken.
    Misschien was het beter geweest als je een lager standpunt had kunnen innemen. Volgende keer beter.
    Groetjes,
    Dominic

    Comment


    • #3
      Re: Op jacht

      Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk bericht
      Ik mis scherpte. Geheel is ook wat vlak, de vogel valt bijna niet op in de foto. Ik dacht eerst dat ik naar een aquarium zat te kijken.
      Misschien was het beter geweest als je een lager standpunt had kunnen innemen. Volgende keer beter.
      Inderdaad scherpte zit wel wat minder, ik weet dat de vogel niet echt opvalt maar daar kan ik niet aan doen. Ik vind dat dit niet lijkt op een aquarium eerlijk gezegd? Toch bedankt.
      Mvg, Dylan.
      Fotografie is mijn passie.

      Comment


      • #4
        Re: Op jacht

        Op het aquarium na ben ik akkoord met zibro, een lager standpunt en wat meer scherpte zouden deze foto heel wat interessanter kunnen maken. Het beestje heeft zijn kleur niet mee om op te vallen tegen die rotsen en het water, daar is natuurlijk niks aan te doen.
        Mvg,
        Wim
        Nikon D610 - Nikkor 24-85mm f/3.5-4.5 - Nikkor 50mm f/1.8 - Nikkor 80-200mm f/2.8 ED - Nikkor 105mm f/2.8 micro
        500px.com/wimdekoster

        Comment


        • #5
          Re: Op jacht

          Ik heb eens enkele pogingen ondernomen in PS, de vogel wat lichter, meer kleur gegeven, de achtergrond wat vervagen, andere uitsnede..... maar het blijft een moeilijke om de vogel los te maken van de achtergrond waardoor hij beter naar voor komt.
          Groetjes

          Comment


          • #6
            Re: Op jacht

            Hoh ik moest toch ferm zoeken achter die vogel hoor.
            Nieuwe kans afwachten zou ik zeggen.
            facebook
            Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

            Comment


            • #7
              Re: Op jacht

              Inderdaad, ik snap al jullie meningen, de vogel lijkt wel gecamoefleert, volgende keer zou ik wat anders proberen.
              Mvg, Dylan.
              Fotografie is mijn passie.

              Comment


              • #8
                Re: Op jacht

                je mist hier gewoon millimeters voor de vogel, met een goede spotmeting in beeld te krijgen
                mvg Wilfried

                7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

                Comment


                • #9
                  Re: Op jacht

                  Bijna goede opname,is iid niet gemakkelijk,grts ,Jozef
                  Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

                  Comment


                  • #10
                    Re: Op jacht

                    Oorspronkelijk geplaatst door xDylan Bekijk bericht
                    Inderdaad scherpte zit wel wat minder, ik weet dat de vogel niet echt opvalt maar daar kan ik niet aan doen. Ik vind dat dit niet lijkt op een aquarium eerlijk gezegd? Toch bedankt.
                    Mvg, Dylan.
                    Goh trek het je maar niet aan hoor, ik zeg meestal gewoon wat ik denk. Was misschien een beetje cru. Vooral niet persoonlijk nemen. Iedereen maakt al eens een misser, ik meestal
                    Groetjes,
                    Dominic

                    Comment


                    • #11
                      Re: Op jacht

                      Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk bericht
                      Goh trek het je maar niet aan hoor, ik zeg meestal gewoon wat ik denk. Was misschien een beetje cru. Vooral niet persoonlijk nemen. Iedereen maakt al eens een misser, ik meestal
                      Ik vind het belangrijk dat je rechtuit bent hoor, dat vind ik net knap dat je eerlijk bent dan dan je iets goed moet schrijven en dat je niet vind.
                      Mvg, Dylan.
                      Fotografie is mijn passie.

                      Comment

                      Working...
                      X