Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

anti ketterij

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • anti ketterij

    of gewoon om de storm gelovigen tegen te houden?

    te Brugge
    in de OLV kerk



    update



    Last edited by noenkelMi; 31 oktober 2012, 22:04.
    ik probeer...
    mijn Fijsboecq en mijn flickr

  • #2
    Re: anti ketterij

    Dat is een kuisheidsgordel voor de gedachten, en die heb je mooi omgezet
    en weergegeven.

    Comment


    • #3
      Re: anti ketterij

      Mooie foto.
      Mooie grijstinten.
      Knappe belichting.
      Zelf zou ik een iets kleiner diafragma genomen hebben.
      mvg,
      Eddy
      Smaken verschillen

      Comment


      • #4
        Re: anti ketterij

        Heel nap noenkelMi

        mvg jako
        Nikon D7200 NIKON AF-S 17-55 IF ED 2.8 , 50 1.8 Nikon AF-S VRII 70-300 F4.5 - 5.6

        jako

        Comment


        • #5
          Re: anti ketterij

          das ne hele goeie Noenkel
          __________________________________________________ _
          Sony A580 en wat glas.

          Comment


          • #6
            Re: anti ketterij

            Jesj da's een mooie !!
            facebook
            Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

            Comment


            • #7
              Re: anti ketterij

              Hier geen foto te zien?

              edit, nu komt 'm wel tevoorschijn.

              Heel mooi hoor, al zie ik misschien graag wat meer contrast. Links een stukje af en je hebt een mooie symmetrie.
              Last edited by zibro; 31 oktober 2012, 09:29.
              Groetjes,
              Dominic

              Comment


              • #8
                Re: anti ketterij

                merci allemaal

                ik had het geprobeerd hoor om meer symmetrie te krijgen (doe ik normaal zoveel mogelijk) maar dat linker dingetje voegt iets extra toe aan de foto, vind ik
                ik probeer...
                mijn Fijsboecq en mijn flickr

                Comment


                • #9
                  Re: anti ketterij

                  Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
                  merci allemaal

                  ik had het geprobeerd hoor om meer symmetrie te krijgen (doe ik normaal zoveel mogelijk) maar dat linker dingetje voegt iets extra toe aan de foto, vind ik
                  Ik zou toch voor symmetrie gegaan zijn. Het linker dingetje staat volgens mij te dicht bij het kader om iets extra toe te voegen.
                  Dit is mijn persoonlijke mening hé, want straks krijg ik weer heel de wereld op mijn dak omdat ik mijn persoonlijke ongezouten mening verkondig .
                  Misschien is het toch een nadeel als hier geen vriendjespolitiek beoefent ??? Maar soit, ik doe er alvast niet aan mee.
                  Groetjes

                  Comment


                  • #10
                    Re: anti ketterij

                    Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                    Misschien is het toch een nadeel als hier geen vriendjespolitiek beoefent ??? Maar soit, ik doe er alvast niet aan mee.
                    Groetjes
                    En wij wel of wat??
                    facebook
                    Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

                    Comment


                    • #11
                      Re: anti ketterij

                      Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
                      En wij wel of wat??
                      Als je een beetje tussen de lijntjes kan lezen begrijp je wel wie hé Jill .
                      Groetjes

                      Comment


                      • #12
                        Re: anti ketterij

                        Over de omzetting ga ik het niet hebben, want daar zijn teveel smaken in, bv. lichte tinten, danwel donkere, maar het mooiste is het middengrijs wat een contrast zou kunnen vormen met voorgaande in de diepere vlakken. Dit soort foto's verdienen wel een juiste verhouding in de vlakverdeling. Links zou ik dus corrigeren naar het juiste formaat ten opzichte van rechts. Ben je ook gelijk die splitpen kwijt. Voor de rest een + voor de fraaie creativiteit die je brengt

                        Comment


                        • #13
                          Re: anti ketterij

                          Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                          Als je een beetje tussen de lijntjes kan lezen begrijp je wel wie hé Jill .
                          Groetjes
                          Nja, ja, tja, hm. Ben er toch van overtuigd, dat je meer gewaardeerd wordt als je je mening gewoon durft zeggen hoor.
                          Maar ja, daar kunnen we altijd over discussieren he?
                          facebook
                          Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

                          Comment


                          • #14
                            Re: anti ketterij

                            Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                            Ik zou toch voor symmetrie gegaan zijn. Het linker dingetje staat volgens mij te dicht bij het kader om iets extra toe te voegen.
                            Dit is mijn persoonlijke mening hé, want straks krijg ik weer heel de wereld op mijn dak omdat ik mijn persoonlijke ongezouten mening verkondig .
                            Misschien is het toch een nadeel als hier geen vriendjespolitiek beoefent ??? Maar soit, ik doe er alvast niet aan mee.
                            Groetjes

                            en ik ga mee in de symmetrie, onderwerp leent er zich perfect voor.
                            vind het eerder storend bij deze dat hij niet symmetrisch is ook.

                            en ga vooral door met ongezouten mening te geven, ik doe het ook.
                            wie er niet tegen kan moet ze maar niet lezen, wie ze wel leest kan er mss iets uit leren
                            we zijn hier allemaal (ik toch tenminste) om fotografie te leren en het naar een hoger niveau te brengen, en daar zijn ongzouten meningen goed voor (als ze onderbouwend zijn tenminste)
                            er passeren al teveel oooooooooh's en waaaaaaaaaw's en ik volgertjes

                            grtz david

                            Comment


                            • #15
                              Re: anti ketterij

                              update geplaatst

                              Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                              Ik zou toch voor symmetrie gegaan zijn. Het linker dingetje staat volgens mij te dicht bij het kader om iets extra toe te voegen.
                              Dit is mijn persoonlijke mening hé, want straks krijg ik weer heel de wereld op mijn dak omdat ik mijn persoonlijke ongezouten mening verkondig .
                              Misschien is het toch een nadeel als hier geen vriendjespolitiek beoefent ??? Maar soit, ik doe er alvast niet aan mee.
                              Groetjes
                              daarom dat ik altijd probeer om een foto te beoordelen zonder te kijken wie die gemaakt heeft. Ik probeer altijd zo eerlijk mogelijk te reageren, probeer tips te geven (naar mijn eigen kunnen)
                              Soms geef ik geen mening,
                              - omdat het onderwerp me niet intereseert (sport bvb of de overload aan champigons - maar ik begrijp wel de makers, die fier zijn)
                              - omdat ik er zelf niets van ken (macro bvb)
                              al zou het wel eens kunnen gebeuren dat ik toch iemand bekends (hier van het forum dus), dat ik toch een "ik volg" -je oid schrijf.

                              Van die ongezouten meningen leer je veel meer dan die oooh en wows (maar dat streelt dan weer een beetje je ...)

                              Oorspronkelijk geplaatst door purmer Bekijk bericht
                              Over de omzetting ga ik het niet hebben, want daar zijn teveel smaken in, bv. lichte tinten, danwel donkere, maar het mooiste is het middengrijs wat een contrast zou kunnen vormen met voorgaande in de diepere vlakken. Dit soort foto's verdienen wel een juiste verhouding in de vlakverdeling. Links zou ik dus corrigeren naar het juiste formaat ten opzichte van rechts. Ben je ook gelijk die splitpen kwijt. Voor de rest een + voor de fraaie creativiteit die je brengt
                              "splitpen" was idd het woord dat ik zocht

                              Oorspronkelijk geplaatst door TrsH Bekijk bericht
                              en ik ga mee in de symmetrie, onderwerp leent er zich perfect voor.
                              vind het eerder storend bij deze dat hij niet symmetrisch is ook.

                              en ga vooral door met ongezouten mening te geven, ik doe het ook.
                              wie er niet tegen kan moet ze maar niet lezen, wie ze wel leest kan er mss iets uit leren
                              we zijn hier allemaal (ik toch tenminste) om fotografie te leren en het naar een hoger niveau te brengen, en daar zijn ongzouten meningen goed voor (als ze onderbouwend zijn tenminste)
                              er passeren al teveel oooooooooh's en waaaaaaaaaw's en ik volgertjes
                              grtz david
                              ik volg




                              (en binnenkort ga ik daar opnieuw fotograferen )
                              ik probeer...
                              mijn Fijsboecq en mijn flickr

                              Comment

                              Working...
                              X