Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Humpback Whale

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Humpback Whale



    1/640 - f/5.0 - 70 mm - ISO 200

  • #2
    Re: Humpback Whale

    Met een beetje fantasie.
    Typische foto waar de fotograaf zich laat lijden door de emotie's van het moment. Wanneer fotograaf deze foto terug ziet kan hij ,zij deze emotie's terug oproepen. Iemand die deze foto bekijkt heeft deze emotie's niet waardoor dit een niets zeggende foto wordt, van opspattend water, dat evengoed kan ontstaan door twee golven die op elkaar inbeuken.
    Sorry maar meer kan ik er niet van maken. Ik veronderstel dat je nog meerdere foto's hebt.
    Robby BB
    Minder tijd achter de computer
    Is meer tijd achter de camera

    Comment


    • #3
      Re: Humpback Whale

      Zoals Robby al verteld .... veel meer dan opspattend water en een schim is er niet te zien op de foto .
      hopelijk heb je er inderdaad nog meerdere maar dan waarop de Humpback Whale wel te zien is ;-)
      Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

      Comment


      • #4
        Re: Humpback Whale

        Dergelijke voorvallen of gebeurtenissen (ik weet niet hoe je het moet noemen) zet je beter op film ipv op foto .
        Een filmpje zal veel meer aanspreken als een foto.
        Groetjes

        Comment


        • #5
          Re: Humpback Whale

          Ik voel er wel 'iets' bij... Misschien een foto voor gevoelsmensen?
          facebook
          Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

          Comment


          • #6
            Re: Humpback Whale

            Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
            Ik voel er wel 'iets' bij...
            Me to.
            zeker door de titel.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Humpback Whale

              inderdaad en der zit actie in,wat volgt er nog? Misschien een volgende foto met meer

              Comment


              • #8
                Re: Humpback Whale

                Bedankt voor reacties :-) ( Ik was deze topic eigenlijk al vergeten :-) )

                Oorspronkelijk geplaatst door meeuws Bekijk bericht
                inderdaad en der zit actie in,wat volgt er nog? Misschien een volgende foto met meer
                Ik kan morgen of straks nog wel een vervolg plaatsen met iets meer walvis.

                Comment


                • #9
                  Re: Humpback Whale

                  Hij heeft wel iets alleen jammer dat ik zo'n foto nog nooit heb gemaakt.lijkt mij 4en machtige ervaring.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Humpback Whale

                    Kunnen jullie dan ook eens zeggen wat de foto heeft. Iets hebben, is nogal vaag en kan men alle kanten mee op.
                    Lijkt voor de poster en de andere mischien interresant.
                    Robby BB
                    Minder tijd achter de computer
                    Is meer tijd achter de camera

                    Comment


                    • #11
                      Re: Humpback Whale

                      Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
                      Kunnen jullie dan ook eens zeggen wat de foto heeft. Iets hebben, is nogal vaag en kan men alle kanten mee op.
                      Lijkt voor de poster en de andere mischien interresant.
                      Robby BB
                      Misschien bedoelen ze dat het wel een beetje een mysterieuze foto is.
                      Er gebeurt iets in het water maar het is niet echt duidelijk wat.
                      Als de titel er niet bij stond zou je het niet geweten hebben.
                      Ik vind het ook wel iets hebben, waarmee ik bedoel dat ik deze wel kan appreciëren.
                      Groetjes,
                      Dominic

                      Comment


                      • #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk bericht
                        Ik vind het ook wel iets hebben, waarmee ik bedoel dat ik deze wel kan appreciëren.
                        Sommige foto's spreken gewoon tot mijn verbeelding.Het lijkt mij dan ook kei gaaf om naast Zibro daar op dek te staan.

                        Vriendelijk groet ,
                        Jessey

                        Comment


                        • #13
                          Re: Humpback Whale

                          Nou ik denk dat het niet eenvoudig is om een walvis te kieken. Het opspattend water trekt de aandacht als tevens de beweging in het water. Als je aandacht gevat is zie je toch denk ik het hoofd en zelfs het oog, van die walvis. Al is het grootste gedeelte nog in het water. Ok hij springt niet op, zou nog toffer zijn.
                          Bovendien is het scherp.
                          Al bij al toch een mooie opname vind ik.

                          Comment

                          Working...
                          X