Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Toeval

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Toeval

    .
    .
    .
    .
    Van waardering geniet ik.
    Van kritiek leer ik.

  • #2
    Re: Toeval

    Jammer van dat oneffenheedje (of hoe zeg je dat nu) in de rechterboven hoek.
    En dat haartje? DNA !! Maar recht staat hij wel !
    Ik vraag me af hoe jij op zulke foto-ideeën komt.
    facebook
    Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

    Comment


    • #3
      Re: Toeval

      Heb ooit eens een keer een examen gedaan, waarbij ik met mijn bloknoot precies hetzelfde deed, maar dan om te spieken Het zijn patronen waarmee je leuke dingen kunt doen. Achter 'toeval' staat dus geen vraagteken, dus weet ik niet of we het moeten beantwoorden of het 'toeval' is?

      Comment


      • #4
        Re: Toeval

        Niet mijn ding maar recht staat het wel. Behalve het haartje, waarom is het bovenste hoekje weg in het geplooide deel ?
        Het zal wel een reden hebben.
        Photography is an art of observation.

        Comment


        • #5
          Re: Toeval

          tsssss .....
          En ik maar zoeken naar boeiende onderwerpen om te fotograferen.
          Dan te bedenken dat ik elke dag minstens 100 boeiende onderwerpen weg gooi.
          Toffe foto

          Comment


          • #6
            Re: Toeval

            neen,
            ik ga nix zeggen over vertrekken uit de hoeken
            of
            het niet volledig zijn van een andere hoek...



            want het niet vertrekken uit de rechteronderhoek is juist mooi

            en voor de rest
            moet ik nog eens weer-keren

            gewoon
            ...
            omdat
            ...
            het
            ...
            mooi
            IS
            ik probeer...
            mijn Fijsboecq en mijn flickr

            Comment


            • #7
              Re: Toeval

              En vouw een ezelsoor aan mijn gedachten, dus ben ik.

              Comment


              • #8
                Re: Toeval

                Tjoche, het doet me denken aan mijn tijd in het eerste leerjaar. Het toeval wou dat ik steeds in mijn schoonschrift ezelsoren had. (heb wel een klein vermoeden, dat het niet enkel om het schoonschrift ging).
                Het ergste was dan nog de inktvlekken. Als dat gebeurde werd en het toeval wou dat de leerkracht of zelfs mijn moeder, het bemerkte, het blad gewoon uit het schrift gescheurd en je kon herbeginnen. Ik de beste gevallen nam je een inktgom en begon naastig die vlekken weg te werken, als resultaat, dat je er nog een gaatje erbij toverde. De vouwen werden weer platgestreken, je ging er haast op zitten om ze weg te werken. Er bleef echter altijd een zichtbaar iets over.
                Moet wel zeggen dat ik toen heb leren netjes te schrijven. Maar nooit bleef ik stilstaan om naar die vouw te kijken, ze was toen toch zo nefast. De jaren gingen voorbij en die periode werd in de geest haast weggeveegd, maar nu, ja, nu wordt ik er weer mee geconfronteerd.
                Nu kan ik ze aanschouwen en die schoonheid in lijnen bewonderen. Had ik het toen geweten, had ik de leerkracht of moeder, hierop gewezen, dat ze een kunstwerk verscheurde. Maar heel waarschijnlijk had ik er een lap om mijn oren hiervoor gekregen.

                Comment


                • #9
                  Re: Toeval

                  lijntje/haartje wegpoetsen en tgeheel is af voor mij.

                  mooi.

                  grtz david

                  Comment


                  • #10
                    Re: Toeval

                    Oorspronkelijk geplaatst door Pixxel Bekijk bericht
                    Niet mijn ding maar recht staat het wel. Behalve het haartje, waarom is het bovenste hoekje weg in het geplooide deel ?
                    Het zal wel een reden hebben.
                    Waar zie jij dat hoekje weg? Ik zie dat niet, ik zit hier te lopen van me te focusen op dat verdwenen hoekje maar ik zie geen hoekje die weg is???
                    Hahahaha !! Heb er pijn van.
                    Last edited by jill.tje; 31 oktober 2012, 09:06. Reden: tikfout
                    facebook
                    Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Toeval

                      Hoekje gevonden...
                      facebook
                      Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Toeval

                        Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
                        Hoekje gevonden...
                        Gelukkig jill.tje zag hem direct gelukkig is dat lot me bespaard gebleven.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Toeval

                          Het haartje staat er teveel op voor mij.
                          Ik twijfel of de schuine lijn niet beter uit de hoek komt onderaan rechts en of het hoekje bovenaan er niet volledig had moeten opstaan.
                          Ik zal maar blijven twijfelen, dat is het makkelijkst...... geen echt standpunt innemen .
                          Groetjes

                          Comment


                          • #14
                            Re: Toeval

                            haartje weg of niet ? Waarom ? Stel dat dit ook bij de toeval hoort ? Voor mij hoort het bij mijn verhaal dat ik bij deze foto kreeg : haartje : mijn onvolmaaktheid, vage vouw : het willen platstrijken van de ezelsoren, maar er bleef altijd wat zichtbaar. De vouw : is dat kunstwerk dat die ezelsoren maken.
                            Dus zie ik verhaal in het werk en zie ik niet waarom het weg te poetsen.
                            Nu, plaatwerker zal het vast wel gezien hebben dat er een haartje stond, Blind is hij toch niet ? toch liet hij het er.
                            Hij zal wel zijn bedoelingen gehad hebben.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Toeval

                              Wanneer komt hij opdagen??
                              facebook
                              Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

                              Comment

                              Working...
                              X