Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Weense Diagonaal

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Weense Diagonaal

    Alle commentaar en tips welkom
    Mvg,
    Wim

    Nikon D610 - Nikkor 24-85mm f/3.5-4.5 - Nikkor 50mm f/1.8 - Nikkor 80-200mm f/2.8 ED - Nikkor 105mm f/2.8 micro
    500px.com/wimdekoster

  • #2
    Re: Weense Diagonaal

    Wanneer je het gebouw recht zet heeft deze wel iets.
    Wel jammer dat het hoge gebouw er net niet volledig op staat.
    Mooie omzetting.
    Groetjes

    Comment


    • #3
      Re: Weense Diagonaal

      Naast het gebouw recht te zetten, zou ik de foto nog eens onder handen nemen. Geef het wat meer contrast en een kleine naverscherping. Je structuur van het glas komt dan beter tot zijn recht. Het bovenste gedeelte van het flatgebouw wordt dan ook een stuk beter Zoiets bv. Als je de link weg wil, geef even een pm, haal ik hem weg hoor

      Comment


      • #4
        Re: Weense Diagonaal

        link van purmer is een stuk beter,grts Jozef maar het jouw foto tof
        Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

        Comment


        • #5
          Re: Weense Diagonaal

          En ik ken hier te weinig van om te kunnen oordelen.
          De bewerking van purmer vind ik wel beter

          Comment


          • #6
            Re: Weense Diagonaal

            Oorspronkelijk geplaatst door purmer Bekijk bericht
            Naast het gebouw recht te zetten, zou ik de foto nog eens onder handen nemen. Geef het wat meer contrast en een kleine naverscherping. Je structuur van het glas komt dan beter tot zijn recht. Het bovenste gedeelte van het flatgebouw wordt dan ook een stuk beter Zoiets bv. Als je de link weg wil, geef even een pm, haal ik hem weg hoor
            Bedankt voor jouw bewerking, het glas komt zo inderdaad beter tot zijn recht al vind ik het gebouw nu te donker. Ik zal nog eens met de niveaus spelen in photoshop om mijn resultaat te verbeteren.
            Mvg,
            Wim
            Nikon D610 - Nikkor 24-85mm f/3.5-4.5 - Nikkor 50mm f/1.8 - Nikkor 80-200mm f/2.8 ED - Nikkor 105mm f/2.8 micro
            500px.com/wimdekoster

            Comment


            • #7
              Re: Weense Diagonaal

              Oorspronkelijk geplaatst door wdk Bekijk bericht
              Bedankt voor jouw bewerking, het glas komt zo inderdaad beter tot zijn recht al vind ik het gebouw nu te donker. Ik zal nog eens met de niveaus spelen in photoshop om mijn resultaat te verbeteren.
              Mvg,
              Wim
              Doe de bewerking van Purmer eens nadat je met de 'Veelhoeklasso' (bvb) enkel het glas selecteerde.
              Dan wordt het glas veel beter en blijft de kleur/tint het gebouw zelf in de oorspronkelijke staat.
              Men hoeft niet altijd een volledige foto te wijzigen hé.
              Groetjes

              Comment


              • #8
                Re: Weense Diagonaal

                Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                Doe de bewerking van Purmer eens nadat je met de 'Veelhoeklasso' (bvb) enkel het glas selecteerde.
                Dan wordt het glas veel beter en blijft de kleur/tint het gebouw zelf in de oorspronkelijke staat.
                Men hoeft niet altijd een volledige foto te wijzigen hé.
                Groetjes
                Bedankt voor de tip, dit had ik nog niet geprobeerd. Ik werk steeds via niveaus waarna ik het gewenste deel 'terugschilder'.
                Nikon D610 - Nikkor 24-85mm f/3.5-4.5 - Nikkor 50mm f/1.8 - Nikkor 80-200mm f/2.8 ED - Nikkor 105mm f/2.8 micro
                500px.com/wimdekoster

                Comment


                • #9
                  Re: Weense Diagonaal

                  Oorspronkelijk geplaatst door wdk Bekijk bericht
                  Bedankt voor de tip, dit had ik nog niet geprobeerd. Ik werk steeds via niveaus waarna ik het gewenste deel 'terugschilder'.
                  Dit is wel een ideale voor deze toepassing omdat het gebied dat je wil bijwerken begrensd is door mooie recht lijnen.
                  Bij natuurfoto's bvb. is dit soms een ander paar mouwen.
                  Groetjes

                  Comment

                  Working...
                  X