Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

allemaal lichtjes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • allemaal lichtjes


    EXIF
    s 1/25
    f3.3
    iso 2000



    update (zonder noiseware behandeling)





    in een rustig en donker café met een mooie luster is het toch vooral de dame buiten die de aandacht trekt
    Last edited by kawaracer; 30 oktober 2012, 21:14.

  • #2
    Re: allemaal lichtjes

    En de lamp linksboven, die er voor mij teveel opstaat.
    Uw uitleg meenemend in mijn comment zou ik dit een goede foto vinden, maar ik vind dat de fotyo onderaan ongelukkig is afgesneden, wat dan ook de pret voor mij teniet doet.
    Robby BB
    Minder tijd achter de computer
    Is meer tijd achter de camera

    Comment


    • #3
      Re: allemaal lichtjes

      Die lamp zal ik nog proberen weg te werken, Ik was een foto van de luster aan het maken toen ik plots de plots die figuur in het raampje zag en ik vlug afdrukte.

      Comment


      • #4
        Re: allemaal lichtjes

        Nog maar eens een vraagje? Waarom geen efix erbij? Ik doe alle moeite om hem te kopieren en te kijken voor een behoorlijk comment, en je schermt de efix af. Dat mag, maar waarom niet bij de foto onderaan de belangrijkste gegevens?
        Ik heb men twijfels over de witbalans hier. Voor de rest zeker waardering voor de creativiteit

        Comment


        • #5
          Re: allemaal lichtjes

          Oorspronkelijk geplaatst door purmer Bekijk bericht
          Nog maar eens een vraagje? Waarom geen efix erbij? Ik doe alle moeite om hem te kopieren en te kijken voor een behoorlijk comment, en je schermt de efix af. Dat mag, maar waarom niet bij de foto onderaan de belangrijkste gegevens?
          Ik heb men twijfels over de witbalans hier. Voor de rest zeker waardering voor de creativiteit
          Oei normaal zitten de exif wel in de foto, Ik heb de witbalans al wat kouder gezet maar er was door het vele hout en kaarslicht gecombineerd met het licht van die luster was het een erg roodbruin licht wat wel voor een speciale sfeer zorgde, die ik ook wel in de foto zie.

          Ah ik denk dat ik weet wat er met de EXIF is gebeurd, ik heb de foto door 'noiseware' gehaald, halen dat de EXIf weg?

          Comment


          • #6
            Re: allemaal lichtjes

            verrek...
            Ik ken dit soort lusters. Dit is een luster die uit "le dimanche matin" komt.
            Dit is een winkel in de brusselse marollen.
            Ik dacht dat alleen mijn moeder die dingen had hangen.
            Wat de foto betreft denk ik dat je beter wat meer had kunnen spelen met de instellingen. Die luster gaat namelijk niet lopen dus alle tijd

            Comment

            Working...
            X