Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kasteel van Wissekerke (HDR)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kasteel van Wissekerke (HDR)

    bedankt voor het kijken

    groetjes Pascal
    Sony A77MK2 en enkele lensjes . . . Alvast bedankt voor het kijken :)
    mijn nieuwe website :http://pascaljonckers.weebly.com/

  • #2
    Re: Kasteel van Wissekerke (HDR)

    alle verticalen mooi recht, en toch krijg ik een raar gevoel. Het zal aan de weerspiegeling liggen of zo iets.
    Flickr één
    Flickr two

    Comment


    • #3
      Re: Kasteel van Wissekerke (HDR)

      Mooi gedaan Pascal, maar zou onderaan een stuk (gras) wegdoen.
      Misschien nog eens proberen vanop de hangbrug, met meer weerspiegeling van het kasteel in het water ...
      KingCanon - Canon EOS 7D & 50D - Canon EF-S 10-22mm 3.5-4.5 USM, EF-S 17-55mm 2.8 IS USM, EF 100mm 2.8 Macro L USM IS, EF 70-300 4-5.6 L IS USM, EF 100-400mm II F/4.5-5.6 L iS USM, Speedlite 580EXII, Manfrotto 3-pod - Gitzo mono.

      Comment


      • #4
        Re: Kasteel van Wissekerke (HDR)

        Knap beeld en de HDR is niet te overdreven al heb je wel wat last van die vervelende halo effecten rond het gebouw .
        Ik kan me ook wel vinden met Kingcanon ivm het gras ... in het hoekje laten starten zou de invoegende lijn versterken .
        Verder knap hoor
        Groetjes
        Luc
        Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

        Comment


        • #5
          Re: Kasteel van Wissekerke (HDR)

          De halo vind ik zelf storend, en ik begrijp niet waarom dit een HDR is ?
          Had je problemen met de lucht bij een enkele exposure ? Waarom had je meerdere exposures nodig voor dit shot ?
          Nikon shooter - Samyang fan

          Comment


          • #6
            Re: Kasteel van Wissekerke (HDR)

            Oorspronkelijk geplaatst door Eanx Bekijk bericht
            De halo vind ik zelf storend, en ik begrijp niet waarom dit een HDR is ?
            Had je problemen met de lucht bij een enkele exposure ? Waarom had je meerdere exposures nodig voor dit shot ?
            ik heb inderdaad maar 1 shot gebruikt !
            maar als ik een foto bewerk geef ik dit ook altijd aan hier heb ik gebruik gemaakt van HDR efex pro 2 van niksoftware (vandaar HDR )
            halo was me bij het posten niet opgevallen ... inderdaad niet oké.

            alvast bedankt voor het kijken en de tips
            Herwig : andere kant van het kasteel had op dat ogenblik enkel een schaduw ipv reflectie
            groetjes Pascal
            Sony A77MK2 en enkele lensjes . . . Alvast bedankt voor het kijken :)
            mijn nieuwe website :http://pascaljonckers.weebly.com/

            Comment

            Working...
            X