Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ondersteboven

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ondersteboven



    f: 10
    1/160
    65 mm
    iso: 1600

  • #2
    Re: ondersteboven

    Iets te weinig detail aanwezig, hoewel ik de bedoeling begrijp had je hier beter manueel scherp kunnen stellen, tot de spin volledig scherp.

    Comment


    • #3
      Re: ondersteboven

      Oorspronkelijk geplaatst door purmer Bekijk bericht
      Iets te weinig detail aanwezig, hoewel ik de bedoeling begrijp had je hier beter manueel scherp kunnen stellen, tot de spin volledig scherp.
      Heb manueel scherp gesteld maar is duidelijk niet helemaal gelukt :-)
      Heb geprobeerd zoveel mogelijk van de spin scherp te stellen, maar was niet zo makkelijk...

      Comment


      • #4
        Re: ondersteboven

        Oorspronkelijk geplaatst door live ina Bekijk bericht
        Heb manueel scherp gesteld maar is duidelijk niet helemaal gelukt :-)
        Heb geprobeerd zoveel mogelijk van de spin scherp te stellen, maar was niet zo makkelijk...
        Stond de camera op statief? Volgens mij niet, omdat je te hoog gaat in iso..Volgende keer statief, en vanaf live view inzoomen op scherpte. Je mag ook rustig naar f16/18 gaan afhankelijk van de hoeveelheid licht natuurlijk.
        Last edited by purmer; 30 oktober 2012, 14:50.

        Comment


        • #5
          Re: ondersteboven

          Oorspronkelijk geplaatst door purmer Bekijk bericht
          Stond de camera op statief? Volgens mij niet, omdat je te hoog gaat in iso..Volgende keer statief, en vanaf live view inzoomen op scherpte. Je mag ook rustig naar f16/18 gaan afhankelijk van de hoeveelheid licht natuurlijk.
          Oeps betrapt , heb inderdaad geen statief gebruikt...knap dat je dat allemaal kan aflezen van de exif gegevens ! Ben nog maar net bezig met Macro's te trekken, dus het is nog wat zoeken. Bedankt alvast voor je tips!

          Comment

          Working...
          X