Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

iets testen vanuit pisasa

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • iets testen vanuit pisasa


  • #2
    Re: iets testen vanuit pisasa

    Moderator Note: Aanbrengen van de IMG-tags zou voldoende moeten zijn om deze zichtbaar te maken. Je kunt dat alsnog doen door op de "Bericht bewerken" knop onderaan je post te drukken.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: iets testen vanuit pisasa

      Comment


      • #4
        Re: iets testen vanuit pisasa

        Comment


        • #5
          Re: iets testen vanuit pisasa

          Zo:
          HTML-code:
          [IMG]https://lh6.googleusercontent.com/-7ZX2Fty-MBE/T4foaqN8hJI/AAAAAAAAAVA/QDg2LUtKuRA/s800/hdr%2520mister%2520voencks%2520007_8_9_tonemapped.tif.jpg[/IMG]
          en zo:
          HTML-code:
          [IMG]https://lh5.googleusercontent.com/-rND9KcC6vsI/T7zaz80x_tI/AAAAAAAAAXs/-_cHDi-cNdE/s800/_DSC0001.JPG[/IMG]
          (trek je niets aan van die html-code, die ik enkel gebruik om voor jou de codes die je nodig hebt, zichtbaar te maken. Als jij kopieert van [IMG.... tot en met /IMG] en dat in je post plakt, zal je foto zichtbaar zijn.)
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment


          • #6
            Re: iets testen vanuit pisasa

            bedankt voor de tip, ga het zeker proberen...het is soms moeilijk gemaakt zenne
            groetjes
            jan

            Comment


            • #7
              Re: iets testen vanuit pisasa

              Comment


              • #8
                Re: iets testen vanuit pisasa

                Moderator Note: Awel? Waar zijn die IMG tags die je broodnodig hebt?
                Kijk AUB naar mij code. Meer kan ik echt niet doen.

                Bovendien, als ik zo op die link van jou klik, krijg ik enkel een "Access forbidden", dus met IMG codes zijn we nog niks.
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                Comment

                Working...
                X