Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Toets

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Toets

    testje met omkeerring gedaan

    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

  • #2
    Re: Toets

    Ik denk dat de test gelukt is. Mooi effekt.
    Zorg er de volgende keer wel voor dat de toetsen of wat je fotograveerd netjes zijn. Of anders je sencor eens nakijken.
    Robby BB
    Minder tijd achter de computer
    Is meer tijd achter de camera

    Comment


    • #3
      Re: Toets

      Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
      Ik denk dat de test gelukt is. Mooi effekt.
      Zorg er de volgende keer wel voor dat de toetsen of wat je fotograveerd netjes zijn. Of anders je sencor eens nakijken.
      Robby BB
      erg bedankt ! de toetsen zijn van een kleuterpianootje dus niet krasvrij
      vriendelijke groeten, Sien

      Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

      Comment


      • #4
        Re: Toets

        Rekening houdend met opmerkingen, denk ik ook dat je test is gelukt. Nu nog in de praktijk en neem er de tijd voor en maak verschillende foto's met verschillende belichtingen. Sommige duurdere camera's kunnen heel snel achter elkaar tot wel 5/10 foto's nemen met verschillende belichtingen. Soms zie je dat bij beroepsfotografen in een persconferentie, dat er veelvuldig meerdere foto's van eenzelfde shot worden gemaakt. Kan je camera dit niet, dan probeer je daylighting uit. Ok bracketing leent zich hier mooi voor. Raadpleeg uw gebruikersaanwijzig van de camera. Succes

        Comment


        • #5
          Re: Toets

          Oorspronkelijk geplaatst door purmer Bekijk bericht
          Rekening houdend met opmerkingen, denk ik ook dat je test is gelukt. Nu nog in de praktijk en neem er de tijd voor en maak verschillende foto's met verschillende belichtingen. Sommige duurdere camera's kunnen heel snel achter elkaar tot wel 5/10 foto's nemen met verschillende belichtingen. Soms zie je dat bij beroepsfotografen in een persconferentie, dat er veelvuldig meerdere foto's van eenzelfde shot worden gemaakt. Kan je camera dit niet, dan probeer je daylighting uit. Ok bracketing leent zich hier mooi voor. Raadpleeg uw gebruikersaanwijzig van de camera. Succes
          bedankt voor je reactie! We blijven oefenen en ik ga dit zeker uittesten!
          vriendelijke groeten, Sien

          Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

          Comment


          • #6
            Re: Toets


            ik twijfel wel een beetje of ie 'beter' zou zijn geweest indien horizontaal?
            Maar kwa scherpte en kleur: een dikke
            ik probeer...
            mijn Fijsboecq en mijn flickr

            Comment


            • #7
              Re: Toets

              Oorspronkelijk geplaatst door purmer Bekijk bericht
              Rekening houdend met opmerkingen, denk ik ook dat je test is gelukt. Nu nog in de praktijk en neem er de tijd voor en maak verschillende foto's met verschillende belichtingen. Sommige duurdere camera's kunnen heel snel achter elkaar tot wel 5/10 foto's nemen met verschillende belichtingen. Soms zie je dat bij beroepsfotografen in een persconferentie, dat er veelvuldig meerdere foto's van eenzelfde shot worden gemaakt. Kan je camera dit niet, dan probeer je daylighting uit. Ok bracketing leent zich hier mooi voor. Raadpleeg uw gebruikersaanwijzig van de camera. Succes
              Gaan we dan niet te maken krijgen met een trillende camera wat dan de scherpte niet ten goede zal komen.
              Robby BB
              Minder tijd achter de computer
              Is meer tijd achter de camera

              Comment

              Working...
              X