Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kaseel bij vrieskou

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kaseel bij vrieskou

    Het kasteel bij de eerste vrieskou van de herfst.

    Wat vinden jullie?




    Deze beter?
    Last edited by hoquet; 27 oktober 2012, 21:10.

  • #2
    Re: Kaseel bij vrieskou

    Ik zou deze zelfs durven croppen zodat die hele linkerkant eraf is omdat je dan zo die mooie mistige sfeer met het zonnetje nog beter benadrukt. De moeite waard om even te proberen.
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

    Comment


    • #3
      Re: Kaseel bij vrieskou

      Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
      Ik zou deze zelfs durven croppen zodat die hele linkerkant eraf is omdat je dan zo die mooie mistige sfeer met het zonnetje nog beter benadrukt. De moeite waard om even te proberen.
      Prachtige foto, voor mij ook de 2de versie.
      Groetjes
      Valere

      Comment


      • #4
        Re: Kaseel bij vrieskou

        Ik ga voor het origineel. De tweede is sowieso veel meer 'standaard'. Bovendien vind ik die door de paaltjes tegen de rand van de foto erg krap voelen onderin. Bij de eerste is veel meer ruimte gelaten voor een interessante compositie. Daarbij geeft het weergeven van meer omgeving context, ik blijf er daardoor veel langer naar kijken. de mist en het licht zorgen voor een mooie sfeer van het totaal beeld, zonder dat de foto enkel om de sfeer draait. Al met al vind ik je origineel een erg fraaie foto, en dus boeiender dan de tweede versie.
        WEBSITE | WORKSHOPS | FACEBOOK

        Comment


        • #5
          Re: Kaseel bij vrieskou

          Oorspronkelijk geplaatst door Rapid Bekijk bericht
          Ik ga voor het origineel. De tweede is sowieso veel meer 'standaard'. Bovendien vind ik die door de paaltjes tegen de rand van de foto erg krap voelen onderin. Bij de eerste is veel meer ruimte gelaten voor een interessante compositie. Daarbij geeft het weergeven van meer omgeving context, ik blijf er daardoor veel langer naar kijken. de mist en het licht zorgen voor een mooie sfeer van het totaal beeld, zonder dat de foto enkel om de sfeer draait. Al met al vind ik je origineel een erg fraaie foto, en dus boeiender dan de tweede versie.
          Ik kan me daar wel in vinden maar de crop doet alles...waar ik zeker gecropped had tot net onder het eerste paaltje.
          Das persoonlijke smaak uiteraard.
          Inde ik het origineel zou behouden zou ik er nog meer uit proberen te halen.
          Mvg, Pascal,Schoonspikke
          Als je schiet..schiet dan raak!
          500 PIXHuawei P30 PRO

          Comment


          • #6
            Re: Kaseel bij vrieskou

            Het origineel, zonder twijfel.

            Comment


            • #7
              Re: Kaseel bij vrieskou

              Knappe plaat, maar ik zou het toch zonder de crop houden.
              Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

              Comment


              • #8
                Re: Kaseel bij vrieskou

                Zowiezo heel knap de sfeer te pakken hier. Vind beide versie wel wat hebben, maar mijn voorkeur gaat ook naar origineel.
                Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                MIJN WEBSITE

                Comment

                Working...
                X