Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kerk (HDR)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kerk (HDR)



    5 foto's gemaakt.

    Bedankt in ieder geval voor het kijken en de evt. comments.


    Update.



    Hekje weg gehaald.
    Kerk is nu wat minder centraal.



    Nog een update ruis er wat uitgehaald.

    klik voor de originele onbewerkte 0 foto.
    Heb er dus nog vier -2 -1 +1 +2


    Last edited by Sportsterpeke; 28 oktober 2012, 08:09.
    Sony Nex 5 E 16 mm F2.8/E 18-55 mm F3.5-5.6 Photoshopcs6

  • #2
    Re: Kerk (HDR)

    Ik zou alleen dat hekwerk rechterzijde wegclonen dat begint nu wel de aandacht op te eisen
    Verder een mooie bewerking

    Comment


    • #3
      Re: Kerk (HDR)

      Is hier reeds een foto verdwenen ? Omdat Jessey schrijft over hekwerk aan de rechterzijde, terwijl ik slechts aan de linkerzijde een stukje hekwerk zie !?
      Over de foto zelf : ik ben niet zo voor hdr om de hdr. Dit is er hier duidelijk een voorbeeld van. De 0 foto, zoals je die zelf noemt, zal volgens mij heel wat beter zijn als deze. Je hebt hier veel te veel scherpte ingeleverd omwille van de hdr. Verder staat het onderwerp ook heel centraal. Het resterende stukje hekwerk links zou ik ook wegclonen.

      Comment


      • #4
        Re: Kerk (HDR)

        Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
        Is hier reeds een foto verdwenen ? Omdat Jessey schrijft over hekwerk aan de rechterzijde, terwijl ik slechts aan de linkerzijde een stukje hekwerk zie !?
        Over de foto zelf : ik ben niet zo voor hdr om de hdr. Dit is er hier duidelijk een voorbeeld van. De 0 foto, zoals je die zelf noemt, zal volgens mij heel wat beter zijn als deze. Je hebt hier veel te veel scherpte ingeleverd omwille van de hdr. Verder staat het onderwerp ook heel centraal. Het resterende stukje hekwerk links zou ik ook wegclonen.
        Djivan het hek werk zit inderdaad linkerzijde voor de toeschouwer maar dat is in feite rechts.
        Als ik tegen over u zit / sta en we maken kennis dan schudden we toch elkaar rechterhand

        Comment


        • #5
          Re: Kerk (HDR)

          Oorspronkelijk geplaatst door jessey Bekijk bericht
          Djivan het hek werk zit inderdaad linkerzijde voor de toeschouwer maar dat is in feite rechts.
          Als ik tegen over u zit / sta en we maken kennis dan schudden we toch elkaar rechterhand
          Ik kan je volgen hoor Jessey, maar op die manier wordt toch niet over een foto gecommuniceerd hé..... Als toeschouwer kijken we naar de foto, zoals de fotograaf naar het onderwerp keek bij de opname. De boel niet beginnen omdraaien hé, anders wordt het hier een soep met ballekes waar niemand nog aan uit raakt.
          Kijk maar eens in de pers als ze bij een foto zetten v.l.n.r. dan is dit ook in de kijkrichting, of standpunt van de fotograaf hé.
          Groetjes

          Comment


          • #6
            Re: Kerk (HDR)

            Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
            Kijk maar eens in de pers als ze bij een foto zetten v.l.n.r. dan is dit ook in de kijkrichting, of standpunt van de fotograaf hé.
            Groetjes
            Ik snap je volkomen hoor Djivan.
            Maar ik sta liever niet in de line up
            Last edited by jessey; 27 oktober 2012, 11:06.

            Comment


            • #7
              Re: Kerk (HDR)

              Goed gedaan, op subtiele wijze. Toch even het verticaal perspectief na kijken dat de kerktoren recht komt te staan. Hoop dat je vanuit het origineel dan wat ruimte over hebt voor het kruis..

              Comment


              • #8
                Re: Kerk (HDR)

                Knappe subtiele bewerking !
                Mvg.

                Comment


                • #9
                  Re: Kerk (HDR)

                  Dit is een mooie, wel jammer van de vertekening. Mooie HDR.
                  facebook
                  Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Kerk (HDR)

                    Even de update geplaatst en de originele foto.
                    Sony Nex 5 E 16 mm F2.8/E 18-55 mm F3.5-5.6 Photoshopcs6

                    Comment


                    • #11
                      Re: Kerk (HDR)

                      kan ik wel smaken!
                      ik probeer...
                      mijn Fijsboecq en mijn flickr

                      Comment


                      • #12
                        Re: Kerk (HDR)

                        Leuke HDR
                        If today was perfect, there would be no need for tomorrow.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Kerk (HDR)

                          Bedankt voor alle reacties.

                          Heb nog een update gedaan en het origineel achter een linkje gezet
                          Sony Nex 5 E 16 mm F2.8/E 18-55 mm F3.5-5.6 Photoshopcs6

                          Comment

                          Working...
                          X