Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kruis...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kruis...





    Nikon D7000 & SIGMA 17-70mm F2.8-4
    Last edited by Guest53; 2 november 2012, 18:22.

  • #2
    Re: Kruis...

    Kruis... Wat zou jij invullen in de plaatst van de puntjes. Ik zou "So what" invullen, want dat is het gevoel dat deze foto mij geeft.
    In de zin van "ik zie een kruis en ik fotografeer het, waarom doet er niet toe" Op zich niets mis mee, maar voor weinige te vatten met als resultaat geen comments.
    Wat mij het meeste opvald is dat het kruis niet genoeg lodskomt van de achtergrond, dus wat mij betreft mag je werken met een kleinere DOF.
    Links mag er wat meer plaats zijn.
    Scherpte is niet 100%
    Robby BB
    Minder tijd achter de computer
    Is meer tijd achter de camera

    Comment


    • #3
      Re: Kruis...

      weet het het was een misplaatste foto...t'was om de scherpte te testen, het kruis zelf ja zegt mij ook niet veel maar er zat roest op en vond dat tof.

      Comment


      • #4
        Re: Kruis...

        Oorspronkelijk geplaatst door freddy47 Bekijk bericht
        weet het het was een misplaatste foto...t'was om de scherpte te testen, het kruis zelf ja zegt mij ook niet veel maar er zat roest op en vond dat tof.
        Ik heb zeker niet gezegd dat het een misplaatste foto is. Ik had alleen maar een vermoeden wat de bedoeling was en zo te lezen zit ik er niet ver naast.
        Het roest spingt zo in het oog dat ik dan kan zeggen dat de foto je aardig is gelukt.
        Als de scherpte nu 100% was dan was het roest nog beter uitgekomen.
        De volgende keer toch ook aandacht hebben voor het compo of een kleine uitleg plaatsen bij de foto waar je in uitlegd dat het maar alleen te doen is om het roest en niet over het compo. Dat kan toch geven aan de comments die je krijgt.
        Robby BB
        Minder tijd achter de computer
        Is meer tijd achter de camera

        Comment

        Working...
        X