Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rood licht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Rood licht





    terug rood
    Last edited by bommasien; 26 oktober 2012, 17:42.
    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

  • #2
    Re: Rood licht

    Goed scherp, mooie omzetting (maar je bent het rood vergeten ).
    Rood zorgt voor een mooi accent in de foto. Misschien zou ik die graffiti weggecloond hebben.
    Jammer dat die boom nu bijna pal achter de seintoren staat waardoor je die grote lege ruimte rechts hebt. Kon je je niet anders positioneren ?
    Ik twijfel of ik hier wel of niet de perspectiefcorrectie zou toepassen. Ik heb het niet geprobeerd, dat moet jij maar eens doen en kijken hoe het dan oogt.
    Groetjes

    Comment


    • #3
      Re: Rood licht

      Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
      Goed scherp, mooie omzetting (maar je bent het rood vergeten ).
      Rood zorgt voor een mooi accent in de foto. Misschien zou ik die graffiti weggecloond hebben.
      Jammer dat die boom nu bijna pal achter de seintoren staat waardoor je die grote lege ruimte rechts hebt. Kon je je niet anders positioneren ?
      Ik twijfel of ik hier wel of niet de perspectiefcorrectie zou toepassen. Ik heb het niet geprobeerd, dat moet jij maar eens doen en kijken hoe het dan oogt.
      Groetjes
      bedankt voor je reactie, heb update geplaatst!
      vriendelijke groeten, Sien

      Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

      Comment


      • #4
        Re: Rood licht

        Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
        bedankt voor je reactie, heb update geplaatst!
        Toch raar hoor Sien. Je trekt de perspectiefcorrectie recht en je rode licht verandert in oranje met rode strepen .

        Je cloonwerk in niet secuur uitgevoerd. Als je dicht tegen bepaalde rechte lijnen wil clonen dan maak je best eerst een selectie van het te clonen gebied met de selectietool 'veelhoeklasso'. Dan cloon je enkel in het geselecteerde gebied, en je mag zoveel naast de lijntjes zitten als je maar wil, het clonen gebeurt alleen in het geselecteerde gebied. 't Is maar een tip hé, maar het kan best handig zijn.

        Groetjes

        Comment


        • #5
          Re: Rood licht

          De update is inderdaad beter maar zoals Djivan al zei is het rood niet het rood uit het origineel en das wel jammer.
          maar dat kan nog recht gezet worden natuurlijk.
          Groeten Benny
          D7000 en en enkele lenzen.
          Kennis is het vlot dat op de oceaan van onkunde dobbert

          Comment


          • #6
            Re: Rood licht

            Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
            Toch raar hoor Sien. Je trekt de perspectiefcorrectie recht en je rode licht verandert in oranje met rode strepen .

            Je cloonwerk in niet secuur uitgevoerd. Als je dicht tegen bepaalde rechte lijnen wil clonen dan maak je best eerst een selectie van het te clonen gebied met de selectietool 'veelhoeklasso'. Dan cloon je enkel in het geselecteerde gebied, en je mag zoveel naast de lijntjes zitten als je maar wil, het clonen gebeurt alleen in het geselecteerde gebied. 't Is maar een tip hé, maar het kan best handig zijn.

            Groetjes
            Oorspronkelijk geplaatst door longtallbenny Bekijk bericht
            De update is inderdaad beter maar zoals Djivan al zei is het rood niet het rood uit het origineel en das wel jammer.
            maar dat kan nog recht gezet worden natuurlijk.
            Weer rood, bedankt voor de attentie!
            vriendelijke groeten, Sien

            Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

            Comment


            • #7
              Re: Rood licht

              Terug Rood is idd beter,grts Jozef
              Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

              Comment

              Working...
              X