Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

weer

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • weer



    http://farm9.staticflickr.com/8186/8...ff22c5d6_k.jpg

    Camera Canon EOS 600D
    Exposure 0.01 sec (1/100)
    Aperture f/6.3
    Focal Length 55 mm
    ISO Speed 100

    de onbewerkte foto


    Last edited by kweetnie; 25 oktober 2012, 22:20.

  • #2
    Re: weer

    In de foto's die ik hier van je heb gezien, merk ik dat je een optimist bent in kleuren Een kleine tempering zou van mij mogen, en ik ben benieuwd naar het weggetje rechts, hoever het in het bos loopt?

    Comment


    • #3
      Re: weer

      Vind ik mooi. Mooie herfstkleuren. Ergens jammer van de schaduw en de lucht, maar het geeft wel iets,
      en waarschijnlijk was het je bedoeling dit weer te geven. Ik vind hem mooi.
      facebook
      Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

      Comment


      • #4
        Re: weer

        Oorspronkelijk geplaatst door purmer Bekijk bericht
        In de foto's die ik hier van je heb gezien, merk ik dat je een optimist bent in kleuren Een kleine tempering zou van mij mogen, en ik ben benieuwd naar het weggetje rechts, hoever het in het bos loopt?
        sorry daar kan ik ook niks aan doen dat de zon op de bomen schijnt en de lucht daardoor nog donkerder wordt

        en dat zand weggetje heet Oude Bocholtsebaan
        foto genomen vanaf de Gosselinkweg
        http://www.nederland-in-beeld.nl/Gel...oltsebaan.html

        Comment


        • #5
          Re: weer

          heel mooie!!
          ik probeer...
          mijn Fijsboecq en mijn flickr

          Comment


          • #6
            Re: weer

            Laat maar de eerste voor mij. Ik maakte er ook ooit in de herfst net voor het onweerde en de zon nog scheen en ik heb net dezelfde felle kleuren die mooi contrasteren met de dreigend donkere lucht.
            Misschien moet ik eerstdaags ook nog eens naar die (mijn) locatie.... als er niet reeds teveel bladeren gesneuveld zijn tenminste.
            Heel mooi, hier hou ik van .
            Groetjes

            Comment


            • #7
              Re: weer

              De eerste, zeer mooi

              Comment


              • #8
                Re: weer

                Leuk dat je even de originele foto erbij hebt geplaatst Ben dan ook even uitgegaan van deze foto, en wat ik bedoel in beeld zie je hier. Het histogram is dan zoals het beeld weergeeft naar verhouding. Maar, vindt je de foto in een donkere versie mooier, dan moet je hem ook zo laten, want we moeten hier wel respect tonen voor wat de fotograaf wil beelden. Als je de link weg wil, geef even een seintje, ok? Door de verkleining te bewerken, kun je het niet vergelijken met een origineel formaat, dus is naverscherping hier niet optimaal. Het gaat er alleen om hoe de kleurverhouding in combinatie met de belichting zich manifesteert in het beeld.
                Last edited by purmer; 26 oktober 2012, 12:22.

                Comment


                • #9
                  Re: weer

                  foto laten zoals ie is nu. ik vind hem goed zo
                  een pessimist is een optimist met ervaring.
                  Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
                  Pentax k-3II en nog meer glas

                  Comment


                  • #10
                    Re: weer

                    bedankt voor de reacties

                    Comment

                    Working...
                    X