Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cinema Disk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Cinema Disk

    Kan er iemand mij positieve of negatieve ervaringen meedelen over de Cinema Disk die ze bij PIN verkopen.

    Jef

  • #2
    Ik heb er eentje en ben er wel tevreden over. Enkel de batterij is een teer systeem om te bevestigen, ik heb er voor het zekerste meteen een extra batterij bij gekocht... Als je het enkel gaat gebruiken voor foto-storage dan ben je goedkoper af met de x-drive pro. Het afspelen van mpeg2 werkt maar je moet er rekening mee houden dat de drive in FAT32 moet blijven staan (geen ntfs want dan kan de cinemadisk zelf hem niet meer lezen) en FAT32 heeft nog altijd een 4GB per bestand limiet... Mocht je van plan zijn om een dvd (of divx/xvid/...) om te zetten naar mpeg2 dan moet je daarop letten.

    Het menusysteem om foto's te bekijken werkt wel maar is niet bijster snel en zeker niet met 6MP beelden, echt gebruiken doe ik het niet...

    Mocht ik het herdoen ik zou voor de xdrive pro kiezen omdat ik de extra mogelijkheden zelden of niet gebruik...

    groeten,
    wim
    Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

    Comment

    Working...
    X