Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Koffiehand

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Koffiehand

    Hoi allemaal

    Deze foto heb ik gefotografeerd bij een plaatselijke koffieboer in dominicaanse republiek.

    f/4.0
    ISO 100
    1/80 sec



    Mvg Kai
    Fujifilm X-T10 met 18-55mm f2.8

  • #2
    Re: Koffiehand

    er zit hier wel potentieel in!
    Mocht iets scherper; mooie kompo en bg (al zou ik dat wit vlekje iets verdonkeren
    ik probeer...
    mijn Fijsboecq en mijn flickr

    Comment


    • #3
      Re: Koffiehand

      Bedankt!

      Mvg
      Fujifilm X-T10 met 18-55mm f2.8

      Comment


      • #4
        Re: Koffiehand


        Ik zie dat je er over nagedacht heb voordat je de foto nam ik vindt hem heel mooi
        Last edited by jessey; 27 oktober 2012, 12:28.

        Comment


        • #5
          Re: Koffiehand

          Oorspronkelijk geplaatst door jessey Bekijk bericht

          Als de link weg moet dan hoor ik het wel

          Ik zie dat je er over nagedacht heb voordat je de foto nam ik vindt hem heel mooi
          ik vind de originele toch wel realistischer hoor
          ik probeer...
          mijn Fijsboecq en mijn flickr

          Comment


          • #6
            Re: Koffiehand

            Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
            ik vind de originele toch wel realistischer hoor
            Ik ook, maar toch maar die witte vlek wegclonen, die springt teveel in het oog.
            Groetjes

            Comment


            • #7
              Re: Koffiehand

              De originele zit redelijk prima hoor(beetje oplichten?). Maar, en ik hoop dat ze me nu hier niet gaan slaan op BD, Zet de foto eens op zijn kop en dan spiegelen? Moet je eens kijken wat voor een titels je hierbij kunt verzinnen. Is gewoon maar om het beeld eens spectaculair te laten overkomen, waarbij je de realiteit even links laat liggen Soms mag je bij een gewone foto ook eens wat fantasie gebruiken. Zoiets bedoel ik dan. Als je de link weg wil, laat maar weten hoor, haal ik hem weg.
              Last edited by purmer; 27 oktober 2012, 11:24.

              Comment


              • #8
                Re: Koffiehand

                Oorspronkelijk geplaatst door purmer Bekijk bericht
                Maar, en ik hoop dat ze me nu hier niet gaan slaan op BD, Zet de foto eens op zijn kop en dan spiegelen? Moet je eens kijken wat voor een titels je hierbij kunt verzinnen. Is gewoon maar om het beeld eens spectaculair te laten overkomen, waarbij je de realiteit even links laat liggen Soms mag je bij een gewone foto ook eens wat fantasie gebruiken.
                jij schrijft het purmer, terwijl ik al bezig met experimenteren was 90 graden draaien tegen de klok in geeft ook een mooi resultaat.

                Comment

                Working...
                X