Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Leafy

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Leafy


  • #2
    Re: Leafy

    Knappe herfstplaat met mooie kleurtjes.
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

    Comment


    • #3
      Re: Leafy

      Mooi herfstplaatje! De steen (?) met de gele bladeren erop werken goed als aandachtstrekker. Vind de compositie goed gekozen. Wat ik jammer vind bij deze foto zijn de vele lichte plekken in de reflectie van de lucht in het water. Dit is niet eenvoudig te voorkomen, maar wellicht had een andere dag met beter weer, of een nét iets eerder moment waarbij het blad aan de bomen nog iets voller is uitkomst kunnen bieden.
      WEBSITE | WORKSHOPS | FACEBOOK

      Comment


      • #4
        Re: Leafy

        Oorspronkelijk geplaatst door Rapid Bekijk bericht
        Mooi herfstplaatje! De steen (?) met de gele bladeren erop werken goed als aandachtstrekker. Vind de compositie goed gekozen. Wat ik jammer vind bij deze foto zijn de vele lichte plekken in de reflectie van de lucht in het water. Dit is niet eenvoudig te voorkomen, maar wellicht had een andere dag met beter weer, of een nét iets eerder moment waarbij het blad aan de bomen nog iets voller is uitkomst kunnen bieden.
        ik volg (komt wa druk over in 't water)
        Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
        Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

        Comment

        Working...
        X