Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon EOS 50D Body + Battery Grip + Sigma 17-35mm f/2.8

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon EOS 50D Body + Battery Grip + Sigma 17-35mm f/2.8

    Product: Canon EOS 50D (+ battery Grip)
    Prijs: 540 EUR (590EUR incl. battery grip)
    Nieuw: nee
    Aankoop Datum: mei 2010
    Plaats van aankoop: Media Markt Brussel
    Verkoop locatie: Brussel
    Bill: nee
    Verzendkosten: nee
    Intrekking op site: ja
    Betaling: cash of via overschrijving
    Hello!
    Ik verkoop een Canon EOS 50D voor 540 euro, en voeg er een kosteloos Sigma 17-35mm f/2.8 objectief an toe. De autofocus van dit objectief werkt niet meer automatisch, maar werkt wel perfect in de handmatige modus. Dit lijkt een gewoon probleem te zijn voor deze soort objectieven.
    Het objectief is kosteloos, dus alleen de 50D kopen is geen reden om de prijs te willen verlagen.
    Ik voeg het objectief er vooral aan toe voor nieuwe fotografen, zodat ze niet een ander objectief moeten kopen om het foto apparaat te kunnen gebruiken . Ik benadruk dat het nog steeds een zeer goede lens is, zijn vrij groot diafragma (f/2.8) zorgt voor heldere en scherpe foto's zelfs met weinig licht. Het is een groothoekobjectief en de handmatige scherpstelling is vrij eenvoudig. Het toestel is goed geschikt voor portretten en landschappen, maar niet voor grote zooms.
    De camera werd niet veel gebruikt de afgelopen twee jaar (ongeveer 10 000-15 000 shutter counts )
    Ik voeg er een nieuw battery Grip aan toe, die nog nooit werd gebruikt (203 $ op Amazon).
    Met de 50D voor 590 EUR, en alleen voor 90EUR.
    Inclusief met de 50D komen 3 batterijen, 2 av 1390mAh en 1 av 1500mAh, gekocht 3 weken geleden (ik had de batterijen vergeten toen ik op vakantie was), 5 geheugenkaarten: 3 av 4Gb en twee av 512Mb (u kunt de merken van de kaarten in de fotos zien), en 2 laders.
    Hieronder vindt u een foto galerij van de camera en van het objectief .
    Discover the magic of the internet at Imgur, a community powered entertainment destination. Lift your spirits with funny jokes, trending memes, entertaining gifs, inspiring stories, viral videos, and so much more from users.

    En hier de galerij accessoires en Battery Grip: http://imgur.com/a/ls5zZ
Working...
X