Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Turks eekhoorntje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Turks eekhoorntje


    Kon het niet laten (2010)

    "Alive and Kicking"

    http://www.pbase.com/tinnew

  • #2
    Re: Turks eekhoorntje

    En nog geen een reactie?? Ik durf niet... Hierbij een schopje.
    facebook
    Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

    Comment


    • #3
      Re: Turks eekhoorntje

      Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
      En nog geen een reactie?? Ik durf niet... Hierbij een schopje.
      Wat ben je toch een lieve z.. hé? Ik doe mee, vooruit dan maar.
      Jammer van het kader, maar ik zal het proberen te negeren. Ik kijk vaak alleen naar een foto, en lees dan graag even je 3 belangrijkste instellingen. Nu moet ik weer je foto gaan kopieren om te kijken en ik heb daar nu geen zin in
      Je hebt een hele leuke compositie te pakken, en veel detail in de foto. Wat misschien nog zou kunnen, de dennenappels aan de boom iets oplichten, maar tis wat je zelf wil. Heel toffe foto, en op een goed moment genomen.

      Comment


      • #4
        Re: Turks eekhoorntje

        Het is niet dat ik niet wil reageren, maar blijkbaar staat tinne hier gekend om haar eekhoorntjes,
        ik ken niets van eekhoorntjes en nu voel ik me echt beginneling haha.
        Maar allee, is precies ook dom?
        Vind het een beetje hard licht, en persoonlijk zou ik die takjes bovenaan wegtoveren.
        Verder wel knap, ze zijn heel snel dus
        facebook
        Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

        Comment


        • #5
          Re: Turks eekhoorntje

          Zalig... zonder de kader. Maar dat is smaak hé.

          Heb eens zitten staren op je site. Kon er maar niet genoeg van krijgen. Wat een knap werk!
          Touch the Earth...Gently
          www.passionsenfrance.com

          Comment


          • #6
            Re: Turks eekhoorntje

            Bedankt allemaal
            Idd foto is ni perfect, was eigenlijk een vakantie kiekje vanop balkon vant hotel maar al bij al viel hij nog mee vond ik.
            Plaatste hem eigenlijk meer omdat ik dus heel veel foto's van die lieve diertjes maakte int verleden
            maar daarvoor lag of zat of hing ik uren, nee dagen in mijn schuilhutje lol
            "Alive and Kicking"

            http://www.pbase.com/tinnew

            Comment

            Working...
            X