Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Slakzwam??

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Slakzwam??

    ik weet niet hoe dit paddenstoeltje heet..hij was zo 4 cm hoog..en het slakje zo halve cm groot.
    Dus heb m maar Salkzwam genoemd

    grt Ingrid,








    Last edited by braxsata; 23 oktober 2012, 22:29.
    Niet geschoten is altijd mis!

  • #2
    Re: Slakzwam??

    'Persoonlijk' zou ik nog iets meer pit in de slakzwam steken, beetje meer contrast.
    Maar je slak en zwam staan er wel mooi op hoor!!!! Lijkt net of hij er in bijt hihi.
    facebook
    Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

    Comment


    • #3
      Re: Slakzwam??

      Kan mij niet schelen hoe ie heet...... wat ik wel zie is dat het weer een beauty is .
      Dacht eerst wat ruis te bemerken in de achtergrond, maar toen ik die wilde wegwerken met Noiseware Pro, dan diende ik in te stellen op 'full noise reduction' om een verschil te zien, dus erg zal het wel niet zijn f.
      Groetjes

      Comment


      • #4
        Re: Slakzwam??

        Denk gelijk aan een porseleinzwammetje? Groeide het tegen een boomstam aan? Mooi shot Als je nog eens gaat, neem hem eens vanonder tegen het licht, want dan weet je niet wat je ziet zoiets.

        Comment


        • #5
          Re: Slakzwam??

          Oorspronkelijk geplaatst door purmer Bekijk bericht
          Denk gelijk aan een porseleinzwammetje? Groeide het tegen een boomstam aan? Mooi shot Als je nog eens gaat, neem hem eens vanonder tegen het licht, want dan weet je niet wat je ziet zoiets.
          Amaaai!
          facebook
          Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

          Comment


          • #6
            Re: Slakzwam??

            Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
            Amaaai!
            Hij is niet van mij hoor Is een collega van mij in Noord Brabant bij de persgroep.

            Comment


            • #7
              Re: Slakzwam??

              Terug heel mooi.
              Mvg.

              Comment


              • #8
                Re: Slakzwam??

                speciale foto!
                Ik zou de levendigheid nog wat opschroeven zodat de kleuren nog wat mooier uitkomen.
                FLICKR PHOTOSTREAM
                Just try to comprehend that which you'll never comprehend

                Comment


                • #9
                  Re: Slakzwam??

                  Oorspronkelijk geplaatst door !Karen Bekijk bericht
                  speciale foto!
                  Ik zou de levendigheid nog wat opschroeven zodat de kleuren nog wat mooier uitkomen.
                  ja, ik denk idd dat ie nog iets specialer kan
                  ik probeer...
                  mijn Fijsboecq en mijn flickr

                  Comment


                  • #10
                    Re: Slakzwam??

                    is wel een beetje stom van mij misschien..ik heb de achtergrond juist lichter gemaakt.
                    ik dacht dat hij misschien wat te vel van kleur was..maar ik ga snel kijken dat ik een update plaats.

                    grt ingrid,
                    Niet geschoten is altijd mis!

                    Comment


                    • #11
                      Re: Slakzwam??

                      Volgens mij zocht die slak een nieuwe onderkomen de inspectie is in volle gang.

                      Ik wacht op de update

                      Comment


                      • #12
                        Re: Slakzwam??

                        Mooie foto met een fraaie bokeh en een aangename compositie.

                        Ik zou het contrast zeker niet opvoeren.
                        Wel kan je nog even naar de drempelwaarden kijken om het precieze zwart-
                        en witpunt te bepalen. Dan komt het zwammetje net iets lichter van kleur.
                        Last edited by Plaatwerker; 23 oktober 2012, 13:51. Reden: tikfout
                        Van waardering geniet ik.
                        Van kritiek leer ik.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Slakzwam??

                          heel knap hoor, mss nog eens de tip van plaatwerker toepassen om een nog frisser beeld te verkrijgen.

                          maar dit is in ieder geval al een topplaatje

                          grtz david

                          Comment


                          • #14
                            Re: Slakzwam??

                            Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
                            Mooie foto met een fraaie bokeh en een aangename compositie.

                            Ik zou het contrast zeker niet opvoeren.
                            Wel kan je nog even naar de drempelwaarden kijken om het precieze zwart-
                            en witpunt te bepalen. Dan komt het zwammetje net iets lichter van kleur.
                            misschien heel dom plaatwerker..maar waar bekijk jij de drempelwaarden mee pse?
                            zo ja kan jij me misscien vertellen waar dat zit dan..ik zoek al een poosje waar ik dat kan zien.


                            grt Ingrid,
                            Niet geschoten is altijd mis!

                            Comment


                            • #15
                              Re: Slakzwam??

                              Oorspronkelijk geplaatst door braxsata Bekijk bericht
                              misschien heel dom plaatwerker..maar waar bekijk jij de drempelwaarden mee pse?
                              zo ja kan jij me misscien vertellen waar dat zit dan..ik zoek al een poosje waar ik dat kan zien.


                              grt Ingrid,
                              Het staat op twee plekken (zie plaatje):



                              Bij mij (Mac) heet het "Threshold".
                              Daar vind je een schuivertje dat je naar het zwart en naar het wit kan bewegen.
                              Van waardering geniet ik.
                              Van kritiek leer ik.

                              Comment

                              Working...
                              X