Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ieperse makette

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ieperse makette

    (een tijdje geleden toch al: m'n eerste foto's met m'n 17-55 2.8)



    en in kleur




    ik probeer...
    mijn Fijsboecq en mijn flickr

  • #2
    Re: Ieperse makette

    Bij deze zou ik een beetje gefoefeld hebben met de achtergrond. Zodat het bvb. overal gras of struiken of bos leek.
    Zo heb ik reeds een aardige collectie achtergronden (wolken, bergen, gras, bossen, struiken..... en ga zo maar door.

    PS Nu zullen de achtergronden van mijn komende foto's wellicht aan een speciale inspectie onderworpen worden .

    Groetjes

    Comment


    • #3
      Re: Ieperse makette

      merci,

      ik vond die donkere streep wel iets hebben
      (maar ik ben al eerder verkeerd geweest )

      Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
      Nu zullen de achtergronden van mijn komende foto's wellicht aan een speciale inspectie onderworpen worden .
      dat ge het maar weet!!
      ik probeer...
      mijn Fijsboecq en mijn flickr

      Comment


      • #4
        Re: Ieperse makette

        Ik vind het een hele mooie omzetting maar verder zegt het mij niet zoveel...
        facebook
        Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

        Comment


        • #5
          Re: Ieperse makette

          Ik ga alleen de makette beoordelen, omdat de randverschijnselen eigenlijk moeilijk te beoordelen zijn.
          Je hebt hier een mooie belichting te pakken op de makette, waar je veel detail ziet en knap tot in de gangen kijkt. Daarvoor een groot compliment.
          Nu mijn keuze: Ik ga voor de kleurenversie, maar met egale achtergrond.

          Comment


          • #6
            Re: Ieperse makette

            De zw/witte vind ik knap.
            Mvg.

            Comment

            Working...
            X