Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bocht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bocht

    Ik vond dit kleine dorpje (42 inwoners) zo mooi gelegen in de bocht van de rivier.
    Pano van drie foto's.



    Klik voor grotere versie.

    Groetjes
    Last edited by Guest17; 21 oktober 2012, 16:32.

  • #2
    Re: Bocht

    Niet teveel, en niet te weinig..Kleur dan. Gewoon goed deze panoramafoto. Grote versie zie je hoe scherp de huizen zijn. Jammer, maar je had volgens mij geen heldere lucht die dag, of vergis ik mij? Maar mag de pret van het kijken niet bederven.

    Comment


    • #3
      Re: Bocht

      mooi hoor!!
      maar die kleuren van het achterste bos, blauwachtig?
      grt erik

      Comment


      • #4
        Re: Bocht

        Mooie pano. Vooral in het groot. Echt een plezier om naar te kijken.
        Ik zie alleen 2 lijntjes aan de rechterkant in het water?
        Groeten,
        Johan
        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

        Vriendelijke groeten, Johan

        Comment


        • #5
          Re: Bocht

          Wat een mooie plek! Leuk detailbeeld!
          vriendelijke groeten, Sien

          Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

          Comment


          • #6
            Re: Bocht

            Impressionant in 't groot.
            Goed gedaan.
            mvg,
            Eddy
            Smaken verschillen

            Comment


            • #7
              Re: Bocht

              Ik heb even de grote versie binnengehaald, en ik zou hem eens naar rechts kantelen. Zie dan wat er gebeurt...

              Comment


              • #8
                Re: Bocht

                Indrukwekkend na de klik. Een hele mooie !
                Mvg.

                Comment


                • #9
                  Re: Bocht

                  Zo sprookjesachtig.

                  Mag ik eens iets vragen, ik lijk dom maar heb dit hier nu al zoveel meegemaakt.
                  Als ik klik op de foto, opent hij inderdaad in ander scherm maar hij staat nooit groter...?
                  Niet alleen bij jouw hoor.
                  Iemand een idee? Heb al mijn scherm vergroot maar dat helpt niet want dan is de foto niet meer scherp...
                  Ik heb bij de jouwe nu op het vergrootglaasje gedrukt ook, maar dat is niet groter of hier toch?
                  facebook
                  Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Bocht

                    Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
                    Zo sprookjesachtig.

                    Mag ik eens iets vragen, ik lijk dom maar heb dit hier nu al zoveel meegemaakt.
                    Als ik klik op de foto, opent hij inderdaad in ander scherm maar hij staat nooit groter...?
                    Niet alleen bij jouw hoor.
                    Iemand een idee? Heb al mijn scherm vergroot maar dat helpt niet want dan is de foto niet meer scherp...
                    Ik heb bij de jouwe nu op het vergrootglaasje gedrukt ook, maar dat is niet groter of hier toch?
                    Klik nadien eens op volgende of vorige foto.
                    mvg,
                    Eddy
                    Smaken verschillen

                    Comment


                    • #11
                      Re: Bocht

                      Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk bericht
                      Klik nadien eens op volgende of vorige foto.
                      mvg,
                      Eddy
                      Inderdaad, dank je wel eddy!
                      facebook
                      Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Bocht

                        Oorspronkelijk geplaatst door elrik Bekijk bericht
                        mooi hoor!!
                        maar die kleuren van het achterste bos, blauwachtig?
                        grt erik
                        Tsja, ik had in eerste instantie ook geprobeerd om die blauwe zweem te verwijderen of te verminderen, maar ik vond nergens een lijn waar ik deftig de selectie kon stoppen. Daarom hou ik het maar zo. Het is trouwens de typische natuurlijke blauwzweem die onvermijdelijk is, en die men meestal ziet in vergezichten. Het is hier niet een blauwzweem die over de hele foto hangt, anders was die wel verwijderd.

                        Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
                        Mooie pano. Vooral in het groot. Echt een plezier om naar te kijken.
                        Ik zie alleen 2 lijntjes aan de rechterkant in het water?
                        Groeten,
                        Johan
                        Ik zou ook niet weten wat het is Johan, ben zelfs op Google Earth gaan kijken of er geen hoogspanningslijnen hangen die in het water zouden weerspiegelen, maar ik kan er ook geen vinden. Onderaan het de rivier loopt wel een spoorlijn (waarvan links een stukje te zien is), is het een weerspiegeling van de bovenlijnen..... ik zou het echt niet weten. Zal een raadsel blijven vrees ik.

                        Oorspronkelijk geplaatst door purmer Bekijk bericht
                        Ik heb even de grote versie binnengehaald, en ik zou hem eens naar rechts kantelen. Zie dan wat er gebeurt...
                        Hier kan ik niet volgen. Ik heb gedaan wat U voorstelt, maar ik merk geen verandering/verbetering.
                        Als ie als zou scheef staan weet ik niet op wat ik me zou moeten baseren om recht te trekken ?

                        Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
                        Zo sprookjesachtig.

                        Mag ik eens iets vragen, ik lijk dom maar heb dit hier nu al zoveel meegemaakt.
                        Als ik klik op de foto, opent hij inderdaad in ander scherm maar hij staat nooit groter...?
                        Niet alleen bij jouw hoor.
                        Iemand een idee? Heb al mijn scherm vergroot maar dat helpt niet want dan is de foto niet meer scherp...
                        Ik heb bij de jouwe nu op het vergrootglaasje gedrukt ook, maar dat is niet groter of hier toch?
                        Hiermee kan ik je niet helpen Jill.... misschien anderen die een idee hebben ?

                        Aan iedereen die tot dusver keek/schreef een dank U wel.

                        Groetjes

                        Comment


                        • #13
                          Re: Bocht

                          Prachtig djivan. En groter is nog mooier. Moet best gezellig zijn om zo wat afgelegen en in kleinere gemeenschap te leven. Ik denk dat ik dat best fijn zou vinden.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Bocht

                            heel
                            en die 2 lijntjes die blijkbaar nergens naar toe lopen zjin me ook opgevallen; dus... sjoppen maar

                            wel een heel toffe foto

                            Jull (ja, ik weet het; dat is vandaag de 3e maal dat ik de"u" voor de 'i' pak in je naam ): gewoon klikken op "klik" en niet op de foto zelf
                            ik probeer...
                            mijn Fijsboecq en mijn flickr

                            Comment


                            • #15
                              Re: Bocht

                              Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
                              heel
                              en die 2 lijntjes die blijkbaar nergens naar toe lopen zjin me ook opgevallen; dus... sjoppen maar

                              wel een heel toffe foto

                              Jull (ja, ik weet het; dat is vandaag de 3e maal dat ik de"u" voor de 'i' pak in je naam ): gewoon klikken op "klik" en niet op de foto zelf
                              Heel goed gezien/gelezen noenkelMi, ik had nooit opgemerkt dat Jill schreef dat ze op de foto klikte ipv van op het blauwe woordje 'klik'.
                              Bedankt voor je opmerkzaamheid... en Jill zal je ook wel dankbaar zijn .
                              Groetjes
                              Last edited by Guest17; 22 oktober 2012, 21:51.

                              Comment

                              Working...
                              X