Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Slak

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Slak


    135 mm
    f5.6
    1/60
    ISO 400

    UPDATE

    Last edited by !Karen; 22 oktober 2012, 17:33.
    FLICKR PHOTOSTREAM
    Just try to comprehend that which you'll never comprehend

  • #2
    Re: Slak

    niemand kritiek?
    FLICKR PHOTOSTREAM
    Just try to comprehend that which you'll never comprehend

    Comment


    • #3
      Re: Slak

      Ik zie hem pas...
      Ik vind hem niet mis, vind alleen dat de slak een beetje opgaat in de rest, toch zeker zijn lijf.
      Je BG vind ik wel prachtig !
      facebook
      Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

      Comment


      • #4
        Re: Slak

        ik zie hem ook pas. Jilltje heeft gelijk. slak moet scherper. Eventueel ook nog wat werken met schaduwen/hooglichten. En als je in PSE gaat en op automatisch kleurcorrectie zie je tevens een beter kleur.
        Komt door de kleurzeem. Je kunt hem ook via kleurzeem verwijderen corrigeren.
        Dan krijg je een heel andere beeld

        compo is niet slecht al had ik rechts nog wat meer ruimte overgelaten.

        Comment


        • #5
          Re: Slak

          Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
          ik zie hem ook pas. Jilltje heeft gelijk. slak moet scherper. Eventueel ook nog wat werken met schaduwen/hooglichten. En als je in PSE gaat en op automatisch kleurcorrectie zie je tevens een beter kleur.
          Komt door de kleurzeem. Je kunt hem ook via kleurzeem verwijderen corrigeren.
          Dan krijg je een heel andere beeld

          compo is niet slecht al had ik rechts nog wat meer ruimte overgelaten.
          Hiermee is zowat alles gezegd/geschreven.
          Voor die ruimte. Het is bijna altijd beter de grootste ruimte te hebben in de kijk-, wandel-, kruip-, glij-, rij-, vlieg-, zwem- .....enz richting

          Comment


          • #6
            Re: Slak

            Bedankt voor die tip Djivan, zal ik op letten!

            Loeky: ivm de 'kleurzweem', ik heb PS CS5 en heb 'auto color' gedaan, wat denk ik overeenkomt met hetgeen je suggereerde. Heb die update geplaatst maar vind dat persoonlijk niet beter. Het warme dat ik in de foto heb gestoken is er zo helemaal uit gegaan.
            FLICKR PHOTOSTREAM
            Just try to comprehend that which you'll never comprehend

            Comment


            • #7
              Re: Slak

              Je eerste vind ik persoonlijk de mooiste. Wat een mooie kleuren in BG!
              Touch the Earth...Gently
              www.passionsenfrance.com

              Comment


              • #8
                Re: Slak

                De auto knop is niet altijd juist hoor. Ik kan je niet zo goed tips geven voor zwemen, weet
                wel hoe je het moet doen, maar ik klungel en pruts ook altijd...
                Maar ik zie wel dat de update niet beter is, zie je goed aan de slak zelf.
                facebook
                Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

                Comment

                Working...
                X