Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Parkeerkunst...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Parkeerkunst...





    Nikon D7000 & SIGMA 17-70mm F2.8-4
    Last edited by Guest53; 26 oktober 2012, 20:23.

  • #2
    Re: Parkeerkunst...

    Mooi, maar jammer dat er nog een deel van de muur door de zon beschenen werd, maar dat heb je natuurlijk niet in de hand.
    Ook tamelijk veel blauwzweem die makkelijk te verwijderen is, waardoor de kleuren er veel natuurlijker gaan uitzien (ziemaar).
    Je roept maar als ik dit voorbeeld moet weghalen.
    Groetjes

    Comment


    • #3
      Re: Parkeerkunst...

      Die zweem ga ik zelf niet beter kunnen maar heb het gevoel hij nu wat te bruinig is? (Djivan)
      Ik vind deze foto wel mooi, vooral met die zon. Ik had hem rechts iets meer ruimte gegeven zodat dat trapje er volledig opstond,
      want nu is alles een beetje afgeneden, de deur, het raampje linksboven, het trapje...
      Verder wel heel mooi!
      facebook
      Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

      Comment


      • #4
        Re: Parkeerkunst...

        crop is mooier dan origineel al had het wel wat anders gedaan.
        Hele leuke foto is het.
        Die zon stoort mij helemaal niet.
        Sony Nex 5 E 16 mm F2.8/E 18-55 mm F3.5-5.6 Photoshopcs6

        Comment


        • #5
          Re: Parkeerkunst...

          alle suggesties zijn toegestaan ik kan er alleen maar van bij leren...

          Comment


          • #6
            Re: Parkeerkunst...

            (Ik ben in mijn moeilijk dag zeker?)
            Ik vind eigenlijk de originele mooier, was de lucht niet uitgebrand geweest.
            Maar jij koos voor een crop, dus gaan we voor de crop !
            Maar dan zou ik croppen tot voorbij het trapje.
            facebook
            Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

            Comment


            • #7
              Re: Parkeerkunst...

              @ jill.tje nee je bent gewoon eerlijk t'is zoals jij die foto bekijkt en mag daar je commentaar om geven...het croppen had ik speciaal gedaan om die uitgebrande lucht en die storende elementen na dat trapje te verbergen
              ook vond ik dat de auto teveel in het midden stond...ik had er wat meer foto's van moeten trekken en meer tijd van nemen... maar hoe gaat het als je op vakantie bent dan moet je soms snel zijn om iemand blijven te volgen (bv je vriendin die wil gaan winkelen...haha)

              Comment


              • #8
                Re: Parkeerkunst...

                kleuren van je update
                maar bij je crop heb je zo een beetje alles verkeerd gedaan wat je verkeerd kan doen

                ik zou eerder zoiets doen

                (laat maar weten of ie weg moet, hé)
                ik probeer...
                mijn Fijsboecq en mijn flickr

                Comment


                • #9
                  Re: Parkeerkunst...

                  @ noenkelMI...mijn eerste crop was zoals de uwe maar vond dan de foto te vierkant...weet niet wat jullie ervan denken ?

                  Comment


                  • #10
                    Re: Parkeerkunst...

                    Mooiere crop !
                    facebook
                    Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Parkeerkunst...

                      Oorspronkelijk geplaatst door freddy47 Bekijk bericht
                      @ noenkelMI...mijn eerste crop was zoals de uwe maar vond dan de foto te vierkant...weet niet wat jullie ervan denken ?
                      Er zijn er die steevast bij het 2/3 formaat blijven, maar ik persoonlijk kijk NOOIT naar het formaat.
                      Als mijn uitsnede mij bevalt dan kan het mij geen zier schelen op welk formaat ik zit.
                      Groetjes

                      Comment


                      • #12
                        Re: Parkeerkunst...

                        Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                        Er zijn er die steevast bij het 2/3 formaat blijven, maar ik persoonlijk kijk NOOIT naar het formaat.
                        Als mijn uitsnede mij bevalt dan kan het mij geen zier schelen op welk formaat ik zit.
                        Groetjes
                        Helemaal mee eens het is geen verplichte nr 2/3 3/2 Je mag daar zelf als fotograaf van afwijken.
                        De fotograaf bepaald wat je te zien krijgt het is niet anders.

                        Het is alleen handig als je afdrukken maakt op canvas en je wilt de foto beeldvullend erop hebben.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Parkeerkunst...

                          Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                          Er zijn er die steevast bij het 2/3 formaat blijven, maar ik persoonlijk kijk NOOIT naar het formaat.
                          Als mijn uitsnede mij bevalt dan kan het mij geen zier schelen op welk formaat ik zit.
                          Groetjes
                          ik ook dus

                          Oorspronkelijk geplaatst door jessey Bekijk bericht
                          Het is alleen handig als je afdrukken maakt op canvas en je wilt de foto beeldvullend erop hebben.
                          das waar. Heb het deze week ondervonden met de afdrukken voor de tentoonstelling
                          ik probeer...
                          mijn Fijsboecq en mijn flickr

                          Comment

                          Working...
                          X