Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Up skirt [SFW]

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Up skirt [SFW]



    EXIF alhier



    Is het of
    Last edited by Cameraobschuura; 23 oktober 2012, 20:09. Reden: Exif link toegevoegd
    Website: cameraobschuura.nl
    Twitter: @CameraObSchuura
    FaceBook: Cameraobschuura

  • #2
    Re: Up skirt [SFW]

    Hier heb je door het felle licht last van overbelichting. Heb niet je instellingen gecontroleerd, maar door 2 niveaus laagje in kleur te corrigeren bekom je dit resultaat (nog niet perfect hoor). Je kan het ter plaatse opvangen door 1 of 2 stops onder te belichten. Als je de link weg wil, laat het maar weten, haal ik hem weg.
    Last edited by purmer; 20 oktober 2012, 16:39.

    Comment


    • #3
      Re: Up skirt [SFW]

      aangepaste versie komt inderdaad beter over !
      The future brings my best photo. Time is on my side.
      Canon EOS 7D & Canon Powershot G15 /https://plus.google.com/u/0/+PeterL/

      Comment


      • #4
        Re: Up skirt [SFW]

        Ik heb er nog wel 1 die wat donkerder is. Het leek eerst mooier om hem wat lichter te hebben, maar donkerder is toch mooier.


        EXIF alhier
        Last edited by Cameraobschuura; 23 oktober 2012, 20:11. Reden: Exif link toegevoegd
        Website: cameraobschuura.nl
        Twitter: @CameraObSchuura
        FaceBook: Cameraobschuura

        Comment


        • #5
          Re: Up skirt [SFW]

          Héél jammer dat de lucht zo wit is, had mooi kunnen zijn.
          facebook
          Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

          Comment


          • #6
            Re: Up skirt [SFW]

            Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
            Héél jammer dat de lucht zo wit is, had mooi kunnen zijn.
            De lucht was erg wit. De volgende foto is wat minder ver ingezoomd. Misschien deze wat bijsnijden? (of is het afsnijden) Of zal ik bij de andere de lucht blauw maken?
            Het mooie van deze paddenstoel is dat ik zo erg diep van onder kon komen. Hij stond op de rand van een greppel.
            Ik zal binnen kort de exif gegevens nog eens bij plaatsen om te zien of ik met aanpassing van de instellingen wel tot het gewenste resultaat kan komen. Dan kan ik bepalen of het een gebrek van de camera is of een gebrek van de fotograaf.



            EXIF alhier
            Last edited by Cameraobschuura; 23 oktober 2012, 20:12. Reden: Exif link toegevoegd
            Website: cameraobschuura.nl
            Twitter: @CameraObSchuura
            FaceBook: Cameraobschuura

            Comment


            • #7
              Re: Up skirt [SFW]

              Bij de bovenstaande foto's de EXIF gegevens achter een linkje toegevoegd.
              Ik hoop dat ik dan wat verbeter tips kan krijgen.
              Website: cameraobschuura.nl
              Twitter: @CameraObSchuura
              FaceBook: Cameraobschuura

              Comment


              • #8
                Re: Up skirt [SFW]

                O ik zie het nu pas.
                Wel... Staat die paddestoel er nog? Anders eens opnieuw proberen? Of de lucht blauw maken, maar persoonlijk ben ik niet
                voor zo'n zwaar geshop. Aan jouw de keuze, 't is wel een prachtexemplaar, maar uitgebrande delen krijg je niet meer goed...

                en kijk, er staat daar nog zo'n kleintje rechtsonder.
                facebook
                Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

                Comment


                • #9
                  Re: Up skirt [SFW]

                  Heb even gekeken naar je instellingen.
                  Je mag rustig, ook overdag, als je zo dichtbij gaat naar een lagere st. 1/80-1/60(wel proberen een goede steun te vinden vanuit de hand) in combinatie met een meer geknepen diafragma f8/11. Hier mag je dan de iso juist weer wat omhoog halen, wat zeker geen gevolgen zal hebben voor de ruis. Oogt de foto wat te donker op de live view, pas dan ter plaatse even daylighting toe, laag/normaal/hoog, en dan maakt je camera een kopie van het origineel met een aangepaste belichting. Kun je thuis altijd nog kiezen welke van de twee het beste is Succes maat Niet vergeten met tegenlicht dat je kunt onderbelichten met meerdere stops.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Up skirt [SFW]

                    @jill.tje Het was een rustig plekje waar deze staat. Ik hoop dat het zaterdag nog goed weer is dat ik nog een poging kan doen.

                    @purmer Mijn diafragma kan niet kleiner als f8. Ik heb geschoten in de M stand. Zelf controle over sluitertijd en diafragma. Als ik je nu goed begrijp moet ik het wijzertje niet precies in het midden houden (wat me geleerd is) maar juist een beetje onder belichten.

                    To be continued.
                    Website: cameraobschuura.nl
                    Twitter: @CameraObSchuura
                    FaceBook: Cameraobschuura

                    Comment

                    Working...
                    X