Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kat...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kat...



    Nikon D7000 & SIGMA 17-70mm F2.8-4

  • #2
    Re: Kat...

    mooi leuke diepte I like
    Sony Nex 5 E 16 mm F2.8/E 18-55 mm F3.5-5.6 Photoshopcs6

    Comment


    • #3
      Re: Kat...

      Ik kijk er ook graag naar. Ik zie wel een half roze kat...?
      facebook
      Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

      Comment


      • #4
        Re: Kat...

        Zeer mooie compo. Maar er is inderdaad wat mis met de poes. Vacht komt er niet mooi door en inderdaad rozige schijn. Wel spijtig.

        Comment


        • #5
          Re: Kat...

          Ja nu als ge dat zegt zie ik ook een kleine roze zweem...op die andere foto's die ik nog heb van die kat heeft ze dat ook en niet t'is telkens wanneer de kat buiten het raam komt dat er een lichte roze schijn tevoren komt volgens mij moet dat juist het zon licht zijn geweest...het beestje was toch gewassen denk ik ??

          Comment


          • #6
            Re: Kat...

            Hoe haal ik ik die roze zweem weg?
            ik werk met LR4 en Elements 10...

            Comment


            • #7
              Re: Kat...

              Elements 10 : foto openen, klikken op verbeteren, kleur aanpassen, kleurzeem verwijderen, klikken op het roze.

              Nu de poes wordt wel witter maar het probleem van de poes is nog niet helemaal opgelost. Volgens mij is het wit overbelicht. Vandaar dat je de haartjes haast niet meer ziet. Uit je uitleg heb ik de indruk dat je de poes nog kunt kieken.
              dus probeer hem te nemen als er geen licht op hem valt. Wit is een moeilijke kleur en is gauw overbelicht. Dan moet je stoppen -. Hoeveel moet je zelf uitzoeken want elk ogenblik is anders. Veel geluk ermee.

              Comment


              • #8
                Re: Kat...

                mooie plaat, goed gekadreerd
                ik zou hem misschien omzeten naar zwart wit omdat er toch al niet veel kleuren inzitten
                FLICKR PHOTOSTREAM
                Just try to comprehend that which you'll never comprehend

                Comment


                • #9
                  Re: Kat...

                  @ Loeky bedankt voor die tips...ik hoop dat die kat er volgend jaar op vakantie in Kroatië nog is ... ik heb wel de indruk dat ik mijn foto's verklein scherpte verlies misschien zie ik dat zelf wel verkeerd.
                  @ !Karen ik had dat zelf ook al wel in mijn hoofd en ga dit zekers nog uitproberen...thx
                  verder ga ik nog iets proberen aan die roze kat

                  Comment


                  • #10
                    Re: Kat...

                    foutje...
                    Last edited by Guest53; 23 oktober 2012, 20:08.

                    Comment

                    Working...
                    X