Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar???

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Waar???

    Vraag aan de heren moderators/curators van BD.
    Waarom in " Testforum ".
    Enkele weken geleden plaatste ik een foto in showcase architectuur.
    Tot mijn grote verbazing was deze foto na enkele dagen verdwenen, inclusief de reacties.
    Dit zonder enige kennisgeving en/of de vraag waarom deze foto in dat bepaald forumonderdeel geplaatst was.
    Hebben wij niet de vrijheid onze foto te plaatsen waar wij vinden dat deze thuishoort?
    Of beslissen jullie eenzijdig daarover? Blijkbaar wel.
    Of moeten wij een reden opgeven waarom een bepaalde foto in een bepaald forum wordt geplaatst?
    Is een wisselwerking van gedachten of dialoog niet mogelijk?
    Daarom stel ik jullie de vraag in welk forumonderdeel onderstaande foto mag geplaatst worden.

    * Transport?
    * Straatfotografie?
    * Architectuur?
    * Beginnershoek?
    * Zwart/wit

    Willen jullie deze foto plaatsen waar hij thuishoort?

    Dank voor uw medewerking.







    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

  • #2
    Re: Waar???

    Moderator Note: Rustig aan... Laat ons dit rustig uitzoeken.

    Deze kan in z/w, Architectuur of in Natuur- & Landschappen. Ik stel voor dat je daar een nieuwe topic aanmaakt, met andere tekst dan hierboven.

    Nu, wat betreft jouw verdwenen foto.
    Jouw laatste gestarte topic in Architectuur dateert alweer van 15 augustus.


    Ik zoek verder uit wat er zou kunnen gebeurd zijn, en iemand van ons neemt contact met jou op.
    Mocht je meer gegevens hebben (wanneer gepost, onderwerp, titel...) zou dat wel helpen.
    Deze topic in Test wordt gesloten, om je de kans te geven te herposten waar ik gesuggereerd heb.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment

    Working...
    X