Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het woei

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Het woei


    f10, 1/50, i. 320
    Last edited by purmer; 28 november 2012, 16:11.

  • #2
    Re: Het woei

    Ik zie de woeiende wind waaien
    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

    Comment


    • #3
      Re: Het woei

      mooie foto
      goede kleuren
      leuk die gradatie scherpte in de 3 paddestoelen

      ik had misschien een beetje 'opgeruimd'. Het rozige blaadje trekt bv erg mijn aandacht.
      FLICKR PHOTOSTREAM
      Just try to comprehend that which you'll never comprehend

      Comment


      • #4
        Re: Het woei

        Dank voor de reacties

        Comment


        • #5
          Re: Het woei

          Ja dit is een mooie.
          Enkel het rechtse blaadje stoort mij wat, het lijkt er precies op geplakt.
          facebook
          Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

          Comment


          • #6
            Re: Het woei

            mooi en af, mits nog een lichte oplichting.

            grtz david

            Comment


            • #7
              Re: Het woei

              Mag deze wel erg graag. inderdaad mooie belichting, goede standpunt. Maar ik heb wel een vraag i.v.m. het rechtzetten. Mogen paddestoelen wat schuin (paddestoelen groeien immers niet altijd recht) en ook omdat de grond niet egaal is. Of moet je toch de foto op het steeltje van de paddestoelen rechttrekken. (wat eigenlijk mogelijk is).
              Dat is een vraag die me stel en ook aan jullie want ik weet het eigenlijk niet.

              Comment


              • #8
                Re: Het woei

                Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
                Mag deze wel erg graag. inderdaad mooie belichting, goede standpunt. Maar ik heb wel een vraag i.v.m. het rechtzetten. Mogen paddestoelen wat schuin (paddestoelen groeien immers niet altijd recht) en ook omdat de grond niet egaal is. Of moet je toch de foto op het steeltje van de paddestoelen rechttrekken. (wat eigenlijk mogelijk is).
                Dat is een vraag die me stel en ook aan jullie want ik weet het eigenlijk niet.
                Paddenstoelen groeien net als bomen naar het licht toe. Daarom zie je ook wel eens bomen die verdrukt zijn door anderen scheef groeien omdat zij het licht opzoeken. Bij paddenstoelen gelden in de fotografie hiervoor geen regels. Het kan soms mooi zijn om paddenstoelen juist scheef te fotograferen. Meestal is er hier geen horizon die de factor horizontaal bepaald. zie hier voldoende voorbeelden

                Bedankt voor de reacties

                Comment

                Working...
                X