Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De hoofdletter

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • De hoofdletter

    Ik heb het werk nu een titel gegeven. Misschien dient het dan ook als tip. Maar het is hetzelfde werk als zonder woorden. Alleen koos ik voor een andere compo. Misschien sprekender.

    En de foto komt nu meer tot haar recht.

    1.


    2.

    Last edited by Loeky; 19 oktober 2012, 16:44.

  • #2
    Re: De hoofdletter

    Neem voor deze maar mijn commentaar op je 'Zonder woorden'.
    Knap .
    Groetjes

    Comment


    • #3
      Re: De hoofdletter

      De foto komt hier inderdaad meer tot zijn recht, maar ik blijf bij mijn mening van de vorige.
      Ik vind het niet geweldig.
      Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij......
      Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!

      Comment


      • #4
        Re: De hoofdletter

        Ik vind dit mooi photoshop werk, maar geen mooi fotowerk snap je?
        Alle, mij niet kwalijk nemen he, maar ik vind dat er daarop moet beoordeeld worden hier...?
        facebook
        Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

        Comment


        • #5
          Re: De hoofdletter

          Alle, mij niet kwalijk nemen he, maar ik vind dat er daarop moet beoordeeld worden hier...?

          Neen ik ben niet boos. Geen probleem, als je liever de foto beoordeeld. Ik heb de oorspronkelijke foto van de wereldbol er maar bij geplaatst, voor de liefhebbers van de foto. Of ie trek zal hebben betwijfel ik wel, maar misschien is hij niet scherp en recht.
          Oja ik heb ook in PS kleine bewerkingen gedaan, nl contrast , hooglichten en schaduwen verhoogd. Maar die zullen misschien wel worden gewaardeerd denk ik.

          groetjes

          Loeky

          Comment


          • #6
            Re: De hoofdletter

            Ja ik drukte het wel verkeerd uit, ik bedoelde met ''daarop moet beoordeeld worden HIER'
            dat we moeten beoordelen op het photoshopwerk hier in dit topic.
            Ik bedoelde helemaal niet dat zulke dingen hier niet passen hoor. Werken als dit mogen ook he.
            Misschien kom ik nu beter over?
            facebook
            Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

            Comment


            • #7
              Re: De hoofdletter

              En waarom hier niet ? Je moet ze voor mijn part niet beoordelen, als je dat niet kunt of wenst. Buiten het plaatsen van een Extreme CS foto bij fotobewerkingen, zie ik nergens een plaats om ze als ter beoordeling te plaatsen. En extreem zijn ze niet. En er komt altijd een foto aan te pas. Bovendien ben ik nog steeds een beginneling in PS.
              Dit is een beginnershoek of soms niet ?

              @ LindseyP : wat vind je er niet geweldig aan, altijd nuttig om het te weten ? Is het, de verwerking ervan of is het de inhoud die voor je niet duidelijk is. Want zie je, het is een heel doordacht werk hoor. Bruno weet het nu. Al wat je ziet heeft een reden en een zin. Het staat er niet zomaar.

              Comment


              • #8
                Re: De hoofdletter

                Oja, ook hier bedank ik allen die komen kijken en mijn fans, dat vergat ik haast in mijn vlijt om te reageren. Sorry.

                Comment


                • #9
                  Re: De hoofdletter

                  Toch al heel wat ,deze prestatie! Bij de eerste zie ik voor de A wel een foutje op de donkere achtergrond. Maar in ieder geval: uit de kunst!
                  vriendelijke groeten, Sien

                  Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                  Comment


                  • #10
                    Re: De hoofdletter

                    Bon, ben, dis donc, super, nickel... zouden ze hier bij ons zeggen.
                    Eer ik zover zal zijn met photoshop, ben ik allang in pensioen

                    KNAP WERK
                    Touch the Earth...Gently
                    www.passionsenfrance.com

                    Comment


                    • #11
                      Re: De hoofdletter

                      Loeky we verstaan elkaar verkeerd, sorry daarvoor, 'k zal een pm'ke sturen.
                      facebook
                      Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

                      Comment


                      • #12
                        Re: De hoofdletter

                        Eer ik zover zal zijn met photoshop, ben ik allang in pensioen
                        neen hoor, ik zag dat je al aardig op weg bent. Ik had je werk gezien bij extreme photoshop en vond het eigenlijk mooi wat je gedaan had. Dus je komt er wel eerder. kop op.

                        Comment


                        • #13
                          Re: De hoofdletter

                          Vind de eerste knap gedaan,grts ,Jozef
                          Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

                          Comment

                          Working...
                          X