Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

zonder woorden....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • zonder woorden....

    Ja, veel uitleg zal ik hier niet geven. , moet voor zichzelf spreken.

    1.


  • #2
    Re: zonder woorden....

    Loeky, ik hou van jou verhalen, soms van de foto's iets minder.
    Hier is geen verhaal, het spreekt voor zichzelf maar is dit ook een foto ?
    Lijkt mij een netjes in elkaar gestoken "bewerking" of iets dergelijke !
    Wil deze zeggen dat de wereld in Antwerpen ligt ?
    mvg Bruno D.G.
    Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

    Comment


    • #3
      Re: zonder woorden....

      Dit beeld is al een tijdje geleden, in mijn brein ontstaan. Ik wou mijn letters zoeken en heb ze zelfs gevonden, maar het zou een heel kostelijk affaire geworden zijn voor slechts 1 foto. Bovendien waren ze niet in kleur, en zouden ze erg saai overgekomen zijn. Ik had andere goedkopere in mijn hoofd, maar nergens meer te vinden. Dus bleef ik op mijn honger qua letters.
      Toen dacht ik letters te maken en ze afprinten en alzo ze her en der op een stukje papier te plaatsen. Maar dat was ook zonde van papier en inkt. Dus besloot ik nog goedkoper te werken.
      De letters werden in PS gemaakt, maar de wereldbol is wel degelijk een foto die ik erbij plaatste. Misschien eens een andere compo uitproberen, met foto wereldbol groot en de rest erbij, maar dan lijkt het of de wereld als voornaam beschouwd wordt. Ja zulk werk vraagt dikwijls om bewerking. Al had ik het deze keer wel anders gekund maar het zou met iets meer dan 60 euro's gekost hebben. Wat veel voor 1 foto vind je niet ?

      Het verhaal hieraan verbonden : die stuur ik je op. Want ik wil dat anderen nog de tijd krijgen om de betekenis te zoeken.

      Jij hebt er al één gevonden en zelfs niet mis, vind ik. (heel actueel zelfs). Maar dat was wel niet wat ik hiermee uitdrukte. Maar het past wel. Je zult zien.

      Comment


      • #4
        Re: zonder woorden....

        heheh bedankt voor jouw verhaal in PS !
        mvg Bruno D.G.
        Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

        Comment


        • #5
          Re: zonder woorden....

          Ik wil het verhaal niet lezen De creativiteit spat er vanaf. Hier is een welverdiend compliment op zijn plaats

          Comment


          • #6
            Re: zonder woorden....

            Verhaal of geen verhaal ik vind dit een pracht van een bewerking. Hoe ze ontstaan is, ik weet het niet of wil het zelfs niet weten.
            Het is ook één van de enige keren dat ik een kader mooi vind. Door die in contrast verlopende binnenkader creëer je een mooie diepte en lijkt het alsof de letters er vóór zweven.
            En Photoshop of geen Photoshop, PS is een bijna onlosmakelijk deel geworden van de fotografie, soms ten goede, soms ten kwade.
            Maar hier, heel mooi voor mij .
            Groetjes

            Comment


            • #7
              Re: zonder woorden....

              Ik vind dit niet echt goed. Het kan me gewoon niet boeien. Sorry.
              Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij......
              Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!

              Comment


              • #8
                Re: zonder woorden....

                Van harte dank voor het komen kijken, tevens aan de fans dat geeft me moed en blijdschap.

                Wie het niets vindt, ook geen erg hoor. Je kunt nu eenmaal niet alles mooi vinden.

                Comment


                • #9
                  Re: zonder woorden....

                  kwa 'foto' zegt me dat nix
                  maar
                  kwa 'prentje' (positief bedoeld!!!) heel erg mooi!

                  maaaaaaar!!!!!

                  kijk eens naar de 'horizontaliteit van je 'houders' van je wereldbol


                  ik krijg hier toch wel een prijs voor het uitvinden van nieuwe woorden
                  ik probeer...
                  mijn Fijsboecq en mijn flickr

                  Comment


                  • #10
                    Re: zonder woorden....

                    @ NoekelMi : Oei, je mag nu eventjes naar de nieuwere versie gaan kijken, althans als je deze nog niet gevonden en gezien hebt. Daar is de "nood" wel eventjes opgelost. Trouwens ik heb nog twee nieuwere versies gemaakt naar tips die ik kreeg.
                    De prijs voor nieuwe woorden mag je van mij krijgen

                    Comment


                    • #11
                      Re: zonder woorden....

                      Het beeld is ook wel niet mijn ding maar voor enthousiasme krijg je alvast 10 op 10

                      Have fun,
                      F.

                      Comment


                      • #12
                        Re: zonder woorden....

                        heel mooi loeky..ik kan m wel smaken..erg mooi gedaan

                        grt ingrid,
                        Niet geschoten is altijd mis!

                        Comment

                        Working...
                        X