Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nr.24

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nr.24

    Al een tijd geleden dat ik deze foto genomen heb, benieuwd naar jullie meningen...

    Mvg,










    iso 100
    17mm
    f/10
    1/60sec





    Facebook Silencior Landscapes
    500px

  • #2
    Re: Nr.24

    Deze heb ik reeds ergens gezien, en toen werd er ook gezegd/geschreven, dat de muren naar binnen vallen. Het kapelletje staat dan wel een ietsiepietsie scheef, maar dat staat in werkelijkheid ook scheef (als ik mij niet vergis, is dit het Begijnhof van Kortrijk). Ook het wit zou ik witter maken. Na rechtzetten en witter maken bekom ik dit.
    Groetjes

    Comment


    • #3
      Re: Nr.24

      Volg Djivan, het wit mag wat witter. Wel een mooie opname. Het weer zat ook niet bepaald mee.
      Photography is an art of observation.

      Comment


      • #4
        Re: Nr.24

        No 24, dan zou dat er als een blok moeten uitspringen in de foto. Hier had ik dan mijn perspectief veranderd. BV. Links gaan staan waardoor kapelletje en deur met No 24 meer in de voorgrond op het weggetje werden geplaatst. De grote kerk op de achtergrond speelt dan geen rol in de foto. Ook nu is hij niet van meerwaarde in de foto.

        Comment


        • #5
          Re: Nr.24

          Bedankt voor de reacties, ik ga eens terug naar daar met de gemaakte opmerkingen rekening houdende.
          Ik vind het een prachtlocatie, met het juiste licht, juiste standpunt...kan iets moois worden. Uitdaging dus...
          Facebook Silencior Landscapes
          500px

          Comment


          • #6
            Re: Nr.24

            ja, ik ben benieuwd naar je nieuwe foto.
            want dit is een heel moeilijke: niet alleen staat het huisje rechts scheef, die achteraan ook.
            En om dit dan recht te trekken, met behoud van het schuine kapelletje... daar waag ik me nog niet aan.
            Ook ik had graag "24" iets duidelijker willen zien; klein beetje oplichten, misschien?
            ik probeer...
            mijn Fijsboecq en mijn flickr

            Comment


            • #7
              Re: Nr.24

              Ik zou ook eens teruggaan en een andere compo proberen. Bij deze compo wordt mijn blik naar rechts getrokken en daarna naar de huisjes achteraan... waar ik terrecht komt doordat ik de foto ingezogen wordt door het weggetje.
              Op zich is daar niks mis mee, maar met een titel als nr. 24 verwacht je toch iets anders.
              Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij......
              Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!

              Comment

              Working...
              X