Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kastanjes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kastanjes

    Heb nog zoveel te leren :)

  • #2
    Re: Kastanjes

    Och die vind ik wel leuk, echt fris.
    Ik hou van een kleine DOF, maar hier mochten voor mij die voorste toch ook scherp zijn.
    Een vraagje, heb je gepoest boven de kastanjes? Er zijn daar hier en daar wat lichtgrijze vlekken
    te zien, ik zou deze nog wegwerken.
    facebook
    Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

    Comment


    • #3
      Re: Kastanjes

      Onderwerp is hier haarscherp en mooi van kleur weergegeven, maar jammer dat het zo duidelijk is dat je (bijna overal) het witte doek waarop ze lagen, of de structuur van het witte doek, hebt willen wegpoetsen.
      Je moet de foto eens openen in PS : je gaat dan naar Afbeelding-Aanpassing-Egaliseren..... en je ziet dan hééééél duidelijk waar je wel en niet gepoetst hebt.
      Ik zou eerder geopteerd hebben om het geheel te selecteren, te knippen en te plakken op een achtergrond met een kleurtje waarvan je zelf meent dat het past bij de kastanjes, ofwel had je een ander doek moeten nemen, met minder uitgesproken structuur die hier nu nog duidelijk te zien is onderaan.
      Groetjes

      Comment


      • #4
        Re: Kastanjes

        Mooi in beeld,misschien ietsje donkerder??? (onderwerp) grts ,Jozef
        Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

        Comment


        • #5
          Re: Kastanjes

          Mooie opname, de kastanjes de ondergrond valt toch wat tegen. Volgende keer misschien een wit vel effen papier gebruiken
          Photography is an art of observation.

          Comment


          • #6
            Re: Kastanjes

            Bedankt voor de reacties..
            Ik ben al heel blij dat de belichting hierin goed is.

            Ga dit zeker opnieuw doen bij mij thuis...
            Deze was op school gemaakt met een witte achtergrond en ondergrond van stof met heel veel kreukels.. enne geen strijkplank en strijkbout in de buurt.
            En in photoshop ben ik nog niet zo heel handig.. probeer het wel, maar alles heeft zijn tijd nodig
            Heb nog zoveel te leren :)

            Comment

            Working...
            X