Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Geen paddestoel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Geen paddestoel

    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

  • #2
    Re: Geen paddestoel

    Vind je roos zelf mooi, mocht wel wat scherper of een grotere DOF hebben.
    Achtergrond is voor mij wat storend, is vooral donker he. Misschien nog wat oplichten?
    facebook
    Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

    Comment


    • #3
      Re: Geen paddestoel

      voor mij past die donkere achtergrond wel, je roos steekt mooi af.
      Maar hij mocht dus idd scherper
      ik probeer...
      mijn Fijsboecq en mijn flickr

      Comment


      • #4
        Re: Geen paddestoel

        Tsja, idem als bij een aantal vorige. Weer die scherpte hé, en van een onscherpe een hele mooie maken...... 'mission impossible'.
        Ander en vooral beter Sien.
        Groetjes

        Comment


        • #5
          Re: Geen paddestoel

          Volg Djivan,maar scherp is niet steeds gemakkelijk,grts ,Jozef
          Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

          Comment


          • #6
            Re: Geen paddestoel

            Sien, ik zie dat de foto ook gemaakt is met je 18/200. Heb je nog een andere lens ( standaardlens ) ?
            Stel voor dat je eens dezelfde foto maakt met twee verschillende lenzen, best vanaf statief en deze eens plaatst.
            Indien mogelijk met dezelfde brandpuntsafstand op bv. 50 mm.
            Photography is an art of observation.

            Comment


            • #7
              Re: Geen paddestoel

              Oorspronkelijk geplaatst door Pixxel Bekijk bericht
              Sien, ik zie dat de foto ook gemaakt is met je 18/200. Heb je nog een andere lens ( standaardlens ) ?
              Stel voor dat je eens dezelfde foto maakt met twee verschillende lenzen, best vanaf statief en deze eens plaatst.
              Indien mogelijk met dezelfde brandpuntsafstand op bv. 50 mm.
              ja, goed idee!
              want het gebeurt teveel
              ik probeer...
              mijn Fijsboecq en mijn flickr

              Comment


              • #8
                Re: Geen paddestoel

                Is misschien niet scherp maar toch is deze mooi.
                Het hoeft niet altijd "perfect" te zijn om mooi te zijn.
                Canon 60D / EF 70-200mm f/4.0 L USM/ EF 50mm f/1.8 II / EF-S 18-55mm F3.5-5.6 DC II

                Comment


                • #9
                  Re: Geen paddestoel

                  Oorspronkelijk geplaatst door Synthax Bekijk bericht
                  Is misschien niet scherp maar toch is deze mooi.
                  Het hoeft niet altijd "perfect" te zijn om mooi te zijn.
                  Perfect bestaat niet...... wie zei/schreef ooit "Wanneer ik de perfecte foto maak, dan stop ik met fotografie"......
                  Maar de perfectie benaderen, daar streven we toch allemaal naar of niet ? Zie maar eens in andere forumonderdelen hier waar ze het over de scherptes van die op gene lens hebben....... Waarschijnlijk toch omdat men graag een scherpe foto heeft ? Anders zouden we toch allemaal bij de kitlens blijven hé en ik zie dat U er ook eentje van de L serie heeft !?
                  Groetjes

                  Groetjes

                  Comment


                  • #10
                    Re: Geen paddestoel

                    Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                    Perfect bestaat niet...... wie zei/schreef ooit "Wanneer ik de perfecte foto maak, dan stop ik met fotografie"......
                    Maar de perfectie benaderen, daar streven we toch allemaal naar of niet ? Zie maar eens in andere forumonderdelen hier waar ze het over de scherptes van die op gene lens hebben....... Waarschijnlijk toch omdat men graag een scherpe foto heeft ? Anders zouden we toch allemaal bij de kitlens blijven hé en ik zie dat U er ook eentje van de L serie heeft !?
                    Groetjes

                    Groetjes
                    Wat is die L serie???
                    vriendelijke groeten, Sien

                    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                    Comment


                    • #11
                      Re: Geen paddestoel

                      Ik vind dat je hier wel heel mooi de kleuren te pakken hebt.
                      En de donkere achtergrond stoort me zeker niet, integendeel, zo komt de roos er mooier uit!
                      Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij......
                      Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!

                      Comment


                      • #12
                        Re: Geen paddestoel

                        Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
                        Wat is die L serie???
                        Zie in de handtekening van Synthax. De L is zelfs in het rood aangeduid. Dit is het betere, maar vooral duurdere glas van Canon, waarmee men hoopt betere, scherpere.....enz foto's te kunnen nemen.
                        Dus wie dat koopt, doet het niet om onscherpe foto's af te leveren denk ik toch....
                        En toch zijn het diezelfde die schrijven dat een foto niet "perfect" hoeft te zijn...... waarom zouden ze zelf dan toch dat L glas kopen..... voor het rode lijntje rond het objectief, of wegens geld teveel ofzo, of toch om beter foto's te kunnen nemen ?
                        Groetjes

                        Comment


                        • #13
                          Re: Geen paddestoel

                          Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                          Zie in de handtekening van Synthax. De L is zelfs in het rood aangeduid. Dit is het betere, maar vooral duurdere glas van Canon, waarmee men hoopt betere, scherpere.....enz foto's te kunnen nemen.
                          Dus wie dat koopt, doet het niet om onscherpe foto's af te leveren denk ik toch....
                          En toch zijn het diezelfde die schrijven dat een foto niet "perfect" hoeft te zijn...... waarom zouden ze zelf dan toch dat L glas kopen..... voor het rode lijntje rond het objectief, of wegens geld teveel ofzo, of toch om beter foto's te kunnen nemen ?
                          Groetjes
                          bedankt Djivan, een betere lens zou mi toch beter resultaat moeten opleveren; maar arme sloeber zijnde zal ik toch maar wat gaan oefenen met mijn voorhande zijnde lenzen en idd Pixels raad opvolgen.
                          vriendelijke groeten, Sien

                          Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                          Comment


                          • #14
                            Re: Geen paddestoel

                            Misschien kunt ge erook bijzetten dat deze lens eigenlijk niet zo duur is!
                            Dit is de goedkoopste L lens die er is en daarbij ik heb ze niet zelf gekocht maar gekregen als cadeau.

                            En om nog even terug te komen op het scherpte waar jij over blijft doordrammen hiermee bedoel ik dat niet altijd alles scherp moet zijn.
                            Soft kan ook mooi zijn.
                            Maar soit dit is mijn persoonlijke mening


                            Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                            Zie in de handtekening van Synthax. De L is zelfs in het rood aangeduid. Dit is het betere, maar vooral duurdere glas van Canon, waarmee men hoopt betere, scherpere.....enz foto's te kunnen nemen.
                            Dus wie dat koopt, doet het niet om onscherpe foto's af te leveren denk ik toch....
                            En toch zijn het diezelfde die schrijven dat een foto niet "perfect" hoeft te zijn...... waarom zouden ze zelf dan toch dat L glas kopen..... voor het rode lijntje rond het objectief, of wegens geld teveel ofzo, of toch om beter foto's te kunnen nemen ?
                            Groetjes
                            Canon 60D / EF 70-200mm f/4.0 L USM/ EF 50mm f/1.8 II / EF-S 18-55mm F3.5-5.6 DC II

                            Comment


                            • #15
                              Re: Geen paddestoel

                              Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
                              bedankt Djivan, een betere lens zou mi toch beter resultaat moeten opleveren; maar arme sloeber zijnde zal ik toch maar wat gaan oefenen met mijn voorhande zijnde lenzen en idd Pixels raad opvolgen.
                              Ik heb ook geen L glas hoor Sien..... omdat ik er van overtuigd ben dat je met 'gewoon' glas ook mooie foto's kan maken.
                              Niet vergeten dat al dat L-gedoe, rode streepjes-gedoe, witte lenzen-gedoe.... voor een groot deel pure 'commerce' is hé .
                              Wij, voor het merendeel hier, zijn toch hobbyfotografen hé.
                              Wij verdienen er geen geld mee, het kost ons alleen maar en we kunnen niks in mindering brengen van onze belastingen hé..... allee ik toch niet .
                              Groetjes

                              Comment

                              Working...
                              X