Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Herfst

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Herfst

    hoi iedereen,

    de herfst is er weer, en daarom er maar eens op uitgetrokken.
    hier mijn sfeerbeeld van de herfst.




    of

    bedankt voor het kijken en eventuele opmerkingen tips,...
    kimmii

  • #2
    Re: Herfst

    misschien hem 90 graden naar links draaien

    Comment


    • #3
      Re: Herfst

      Waardering voor de poging. Blijkbaar heb je alle tijd gehad, want anders had je dit niet vastgelegd. Tipje: Als je herfst wil combineren met de bolster, dan misschien het wat romatiseren. Neem 1 bolster en zoek er een kastanjenoot bij en leg deze hlaf erin. Omlijst het geheel met wat gevallen bladeren, het liefste met wat kleurverschil. Neem de foto in negatief. Daarna kun je zelf bepalen welke witbalans het beste uitkomt bij je herfstfoto. Succes

      Comment


      • #4
        Re: Herfst

        De bovenste links lijkt wel een vogel, het lijkt wel een snavel
        Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij......
        Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!

        Comment


        • #5
          Re: Herfst

          Oorspronkelijk geplaatst door purmer Bekijk bericht
          Waardering voor de poging. Blijkbaar heb je alle tijd gehad, want anders had je dit niet vastgelegd. Tipje: Als je herfst wil combineren met de bolster, dan misschien het wat romatiseren. Neem 1 bolster en zoek er een kastanjenoot bij en leg deze hlaf erin. Omlijst het geheel met wat gevallen bladeren, het liefste met wat kleurverschil. Neem de foto in negatief. Daarna kun je zelf bepalen welke witbalans het beste uitkomt bij je herfstfoto. Succes

          Dit was eigenlijk een opdracht voor mijn avondschool fotografie, om de voorgrond scherp te hebben en de achetrgrond wazig
          groetjes kimmii

          Comment


          • #6
            Re: Herfst

            Oorspronkelijk geplaatst door kimmii Bekijk bericht
            Dit was eigenlijk een opdracht voor mijn avondschool fotografie, om de voorgrond scherp te hebben en de achetrgrond wazig
            groetjes kimmii
            Misschien heb je hiermee wel verstaan dat, in het opzicht van jouw opdracht, de achterrond te dicht ligt bij de voorgrond.
            Maak het jezelf toch gemakkelijker. Plaats je onderwerp verder weg van de achtergrond, neem een groot diafragma (klein in getal) en klaar is kees.

            Over deze foto..vind het te druk en de belichting ook niet al te best.
            perman
            canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

            Comment

            Working...
            X