Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony DSC HX200V

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sony DSC HX200V

    Eey

    Vorige week vrijdag heb ik mij dus een camera aangeschaft, namelijk een compact camera van sony, de DSC HX200V.

    Zoekt u ondersteuning voor producten van Sony Electronics? Uitgebreide ondersteuningsinformatie over producten van Sony.


    Als eerste wil ik zeggen dat ik tot nu toe zeer content ben, ik trek zonder moeite evenwaardige foto's met dit toestel
    als met men Canon 60D. Maar zoals bij een reflex kan je dus foto's trekken via je lcd scherm en analoog via je lensvizier.
    Als ik een foto wil trekken via dat vizier is alles wazig, het beeld is niet helder. En als ik achteraf het resultaat bekijk van
    de getrokken foto is het resultaat net hetzelfde als wat je ziet door het vizier. Nu is men vraag of dit normaal is? en als dit
    normaal is, hoe komt dit? Wat is het nut hiervan? Mijn Opa heeft het ook bij zen reflexcamera van Kodak.

    Alvast bedankt
    MVG ADG

  • #2
    Re: Sony DSC HX200V

    Heb je de dioptrie (of hoe dat ook heet) aangepast ? Ik neem aan dat die mogelijkheid ook bestaat bij deze camera.
    Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
    Mijn bird foto's en urbex foto's

    Comment


    • #3
      Re: Sony DSC HX200V

      Ik heb de voorganger van dit toestel, de HX100V en heb dit ook met de zoeker.
      In het bijna hele jaar dat ik dat toestel heb kan ik de keren dat ik de zoeker heb gebruikt op 1 hand tellen.
      Ook vindt ik de zoeker te klein om goed te kunnen gebruiken. Waar bij mijn reflex het omgekeerd is: ik gebruik de zoeker veel meer dan het lcd scherm.
      Canon

      Comment


      • #4
        Re: Sony DSC HX200V

        Oorspronkelijk geplaatst door jacky07 Bekijk bericht
        Ik heb de voorganger van dit toestel, de HX100V en heb dit ook met de zoeker.
        In het bijna hele jaar dat ik dat toestel heb kan ik de keren dat ik de zoeker heb gebruikt op 1 hand tellen.
        Ook vindt ik de zoeker te klein om goed te kunnen gebruiken. Waar bij mijn reflex het omgekeerd is: ik gebruik de zoeker veel meer dan het lcd scherm.
        Dat wel. Idd, veel zal ik het niet gebruiken. Maar toch vind ik het wel eigenaardig ...
        Want uiteindelijk zit het er op om te gebruiken, maar blijkt dat het gebruik ervan niet echt
        optimaal is.

        Comment


        • #5
          Re: Sony DSC HX200V

          Heb ook de voorganger in bezit. Zeer goed toestel. En ja het feit met het wazige vizier zit zo: Langs het vizier zie je (bij mij allesinds zo op het vorige model, en bij meeste andere toestellen ook) een zwart draai knopje, hier moet je aan draaien zodat je de helderheid van het vizier instelt.
          Ikzelf ben sinds een week overgestapt op een canon 550d. Omwille van extra mogelijkheiden zoals externe flits, andere lenzen, etc..

          Comment

          Working...
          X