Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pink Walhalla

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Pink Walhalla

    Deze nog in het archief gevonden.
    Heb hier wel wat moeten 'foefelen' en klonen om de kleur onder de gekrulde rand van het bloemblad hetzelfde te krijgen als erboven. Misschien niet echt perfect gelukt, maar ik vond het totaalbeeld wel tof zo.




    Grtz,
    Kurrrt

  • #2
    Re: Pink Walhalla

    Compo en kleur zitten voor mij goed
    Je gephotoshop valt niet op hier. Moest je er niets van gezegd hebben, had ik het niet gezien.
    www.maximpiessen.com
    www.facebook.com/maximpiessenphotography
    Workshops macrofotografie: www.maximpiessen.com/workshop

    Comment


    • #3
      Re: Pink Walhalla

      Brrrr, wat komt daar piepen. Héél knap gedaan en volg voorgaande ivm de bewerking

      Comment


      • #4
        Re: Pink Walhalla

        zo kennen we jou he ,altijd een beetje apart uit de hoek komen en daar ben ik liefhebber van ,ik heb nu wel niet direct het grote waaw gevoel maar vind de foto toch wel geslaagd ,zeker de kleuren zijn prachtig en heel mooi de aparte pose van het spinnetje

        Comment


        • #5
          Re: Pink Walhalla

          Het grote Wauw-gevoel ervoer ikzelf ook niet. Anders had hij al eerder gepost geweest Maar hoe meer ik hem bekeek, hoe toffer ik hem vond.
          Het aparte probeer ik inderdaad wat naar voor te brengen, ongeacht of dit in de smaak valt of niet

          Creepy in Pink was misschien een meer gepaste titel geweest.

          Bedankt voor jullie reacties.

          Grtz,
          Kurt

          Comment


          • #6
            Re: Pink Walhalla

            Jouw gekozen titel zorgde meteen voor grote verwachtingen bij mij (titel is steeds een risico).
            Maar de foto voldoet daar helemaal aan. Prachtig geheel

            Comment


            • #7
              Re: Pink Walhalla

              brrrrrrr, voor eht beestje
              wel mooie plaat, titel en plaat mooie combinatie
              groetjes Ingrid

              Comment


              • #8
                Re: Pink Walhalla

                Kohraya en Ingrid ook nog bedankt voor jullie reactie.

                Grtz,
                Kurt

                Comment


                • #9
                  Re: Pink Walhalla

                  Verdient hier terecht een plaatsje hoor. Mooi van kleur en grappig hoe het spinnetje zo net komt piepen. Goede scherpte ook !
                  Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
                  www.myriamvos.jalbum.net of facebook

                  Comment


                  • #10
                    Re: Pink Walhalla

                    mooi totaal plaatje
                    wat je photoshop werk betreft dat heb je bij heel goed gedaan
                    zie dat je een redelijk groot stuk gekloond hebt
                    heb je dit in een laag gedaan of een nieuwe laag
                    als je zo grote stukken kloont kan je beter in twee lagen werken dan kan je de overgang vloeiender maken
                    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                    Comment


                    • #11
                      Re: Pink Walhalla

                      Tof gedaan, compo spreekt me ook erg aan.
                      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                      MIJN WEBSITE

                      Comment


                      • #12
                        Re: Pink Walhalla

                        Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk bericht
                        mooi totaal plaatje
                        wat je photoshop werk betreft dat heb je bij heel goed gedaan
                        zie dat je een redelijk groot stuk gekloond hebt
                        heb je dit in een laag gedaan of een nieuwe laag
                        als je zo grote stukken kloont kan je beter in twee lagen werken dan kan je de overgang vloeiender maken
                        Hey Liliane,

                        Hier gebeurt alles via Aperture3. Dit is eigenlijk een foto-archiveringsprogramma waarmee je ook wat nabewerking kan doen. Werken met lagen is hiermee niet mogelijk.
                        Ik weet dat mijn afwerking nooit hetzelfde niveau kan halen tov de mogelijkheden die je met PS wel ter beschikking hebt. Ik heb CS4 op een PC staan maar de tijd om me daarin te verdiepen ontbreekt momenteel. Dus hou ik het noodgedwongen maar vrij basic wat nabewerking betreft.
                        Een inzending voor macro van 1x.com maakt weinig kans als je ziet dat daar de bewerking vaak de foto maakt tegenwoordig. Met alle respect trouwens, want sommigen kunnen er echt wel meesterwerkjes van maken.
                        Voordeel van Aperture3 zijn de brush-tools waarmee je snel kan werken. Niet echt heel accuraat, maar voldoende voor afbeeldingen op je PC en voor het plaatsen van foto's op fora

                        Bedankt voor de reacties nog.

                        Grtz,
                        Kurt

                        Comment

                        Working...
                        X