Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beginner

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Beginner

    Hey allemaal,

    Ik ben van beroep grafisch ontwerper en begin mij steeds meer en meer te verdiepen in de wereld van de fotografie. Ik zou nu graag als hobby hier ook wat meer tijd in steken.
    Kunnen jullie mij advies geven wat een goede camera is om mee te beginnen als hobbyfotograaf.

    Ik heb als veel positieve reacties gelezen op de Nikon D3100 met standaard 18-55 mm lens.
    Zijn er nog alternatieven?

    Prijsklasse zou tussen de 200-400 euro zijn.

    Alvast bedankt voor jullie feedback.
    Nikon 40D - Nikkor AF-S 15-85mm - Nikkor AF-S 15-135mm

  • #2
    Re: Beginner

    Klik bij Konijnenburg bij het onderwerp DSLR het bedrag <€500 en je hebt ze op een rijtje staan, maar let op er staan er ook zonder lens bij. Of ga naar de afdeling hieronder: te koop.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: Beginner

      Bij zowat alle merken zijn die camera's in categorieën ingedeeld. Algemeen gezien kan je stellen dat er een entry level, een semi pro en een pro level is. Ik merk, o.a. op dit forum, dat die laatste 2 nogal wat beginners afschrikken. Alsof je persé met een beginnerscameraatje moet beginnen om het überhaupt te kunnen leren en die semi pro en pro levels zo ingewikkelde camera's zouden zijn dat je er als beginneling nooit mee weg komt. Niks is minder waar natuurlijk.