Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Via Belgica -> fotoreis

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Via Belgica -> fotoreis

    Hallo Allemaal,

    Ik ben student toegepaste beelden vorming en zit in mijn laatste jaar.
    Voor mijn GIP moet ik buiten het theoretische werk ook een praktisch werk maken.
    Na een brainstorm en wat opzoekingswerk heb ik besloten dat ik reisfotografie zou gaan doen. dus moest ik alleen nog een route hebben om te volgen. na nog wat meer opzoekingswerk koos ik om de heirbaan "Via Belgica" af te leggen met de fiets. dit is een route van Boulogne-sur-mer tot keulen. van deze reis wil ik een boekje maken met zowel foto's als kaartje die ik onderweg vind/tegekom, ....

    Nu heb ik dit nog nooit eerder gedaan dus mijn vraag is: hebben jullie nog tips voor mij?
    dingen die ik zeker niet mag vergeten, leuke plaatsen in de buurt van mijn route, wat moet ik allemaal meenemen, hoe plan ik best deze reis, eventueel nog leuke ideetje voor de afwerking van het boek, ...
    Al jullie tips zijn meer dan welkom

    Groetjes Leen
    Last edited by L33N; 18 november 2012, 21:32.

  • #2
    Re: Via Belgica -> fotoreis

    Probeer ook eens http://www.vakantiefietser.be/ . Hier vind je misschien iemand die dit al gedaan heeft.

    Comment


    • #3
      Re: Via Belgica -> fotoreis

      Dankje voor de tip andrejan.

      De route heb ik ondertussen al helemaal uitgestippeld en getekend. Binnen een paar weken vertrek ik om al een stukje af te leggen (om de route in 1x te doen heb ik iets te weinig tijd). Voorlopig ben ik nog tips aan het zoeken over hoe en wat ik allemaal op foto kan zetten.
      dus als jullie mij een tip kunnen geven zeg het gerust.

      Groetjes Leen
      Last edited by L33N; 18 november 2012, 21:31.

      Comment


      • #4
        Re: Via Belgica -> fotoreis

        Hallo,