Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

aankoop Nikon advies

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • aankoop Nikon advies

    Als Canon liefhebber, die deze zomer zijn 7D gestolen werd, overweeg ik de overstap naar Nikon.
    mijn vraag is of iemand mij kan adviseren in gelijkaardige toestellen bij Nikon, rekening te houden met het feit dat de lens
    Nikon AF-S 18-300mm f/3.5-5.6G DX ED VR- wel zie zitten, Zijn de (semi-pro) Nikon body 's dan niet wat "overkill" ?
    Graag jullie advies -

  • #2
    Re: aankoop Nikon advies

    Heb je dan geen canon lenzen?
    Was je niet tevreden van canon?
    Begrijp me niet verkeerd, ik gebruik zelf nikon, maar waaro, als liefhebber, overstappen?


    Groeten

    Tim
    http://www.flickr.com/photos/timpirotte/ commentaren welkom !

    Comment


    • #3
      Re: aankoop Nikon advies

      Een D7000 ligt ongeveer gelijk aan de 7D, een beetje kleiner, een beetje minder fps, maar veel betere sensor, hoge iso is veel beter en een groter dynamisch bereik.
      Neem ook nog een 35mm 1.8G bij de D7000, je wil waarschijnlijk niet altijd die zware en grote 18-300 meenemen . En ze laat je zo goed als in het donker fotograferen.

      Comment


      • #4
        Re: aankoop Nikon advies

        Oorspronkelijk geplaatst door mottiti Bekijk bericht
        Heb je dan geen canon lenzen?
        Was je niet tevreden van canon?
        Begrijp me niet verkeerd, ik gebruik zelf nikon, maar waaro, als liefhebber, overstappen?


        Groeten

        Tim
        Tim,
        Ik was wel tevreden van de canon, maar het is eerder mentaal, denk ik. gewoon het idee om helemaal ter veranderen
        ze hebben de tas, met lenzen en flits maw alles gestolen bij een inbraak maw ik kan van nul herbeginnen
        maar heb natuurlijk nog nooit met een nikon gewerkt

        Comment


        • #5
          Re: aankoop Nikon advies

          dank u voor de info
          ga meteen wat online opzoek werk doen hieromtrent

          Comment

          Working...
          X