Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

spare-body bij 7d vraag info

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • spare-body bij 7d vraag info

    Ik heb een 7d van Canon, ik ben nu aan het overwegen een reserve-body mee te nemen, maar de welke???

    60D? Iets eenvoudigers? 't Is bijna eerder voor het "in panne vallen" en hij zou ook wel dienen om in de paddock rond te rennen. (ik doe autosportfotografie)
    Last edited by Franciskine; 12 oktober 2012, 18:02. Reden: verkeerde topic

  • #2
    Re: spare-body bij 7d vraag info (verkeerde topic)

    Voila,

    Topic verplaatst ...

    Jaja
    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

    Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

    Comment


    • #3
      Re: spare-body bij 7d vraag info (verkeerde topic)

      Een tweedehandse 40D of 50D? Ik was voor zo'n "event" (was wel heel wat anders) vorig jaar op stap met mijn 7D met de 70-200 f/2.8, mijn vrouw haar 50D met een 17-55 f/2.8 en dan nog mijn G9. Was niet alleen kwestie van "niet in panne te vallen", maar eigenlijk van "niet van lens te moeten verwisselen op cruciale momenten".

      Zou, als ik nu met een tweede toestel op pad moest, om niet in panne te vallen, mijn oude 350D meenemen. Niet zwaar, en zo in gebruik genomen. Maar wat een verschil met die "dagdagelijkse" 7D.
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #4
        Re: spare-body bij 7d vraag info (verkeerde topic)

        Ik zou iets nemen waar de knopjes zoveel mogelijk op dezelfde plaats staan, en dan kom je vanzelf op een 40D of 50D uit.
        Met een 40D trek je nog goed je plan, maar ik zou er nu niet meer dan 200-250 EUR aan geven.
        Zelfs een 7D is niet meer zo duur tweedehands.

        Comment

        Working...
        X