Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rokje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Rokje


    Grtz, chelle
    Foto's Natuur
    Foto's Mensen

  • #2
    Re: Rokje

    Geen reakties, zoals ik verwachtte, met de zeer kleine dof. f:2.0

    Grtz, chelle
    Foto's Natuur
    Foto's Mensen

    Comment


    • #3
      Re: Rokje

      Mss volgende keer toch wat meer scherptediepte nemen en de onderkant van de `rok`wat op te lichten.
      Nikon D90 - SB 900 - sigma 18-200 OS - Nikkor 50 mm f1.8 - Tamron 28-75 f 2.8 - batterygrip - sigma 70-200 f2.8 - en wa strobist materiaal

      Comment


      • #4
        Re: Rokje

        Oorspronkelijk geplaatst door svenvanbrabant Bekijk bericht
        Mss volgende keer toch wat meer scherptediepte nemen en de onderkant van de `rok`wat op te lichten.
        idd een goeie tip ,met reflectieschermpje onderkant wat oplichten ,en met kleine DOF werken vind ik prachtig ,maar hier zou ik op de voorste rand van de hoed hebben scherpgesteld ,dat oogt mooier ,nu zit je met de onsherpte op de voorgrond ,als je het doet voor het rokje zou ik dan kiezen voor klein diafragma zodat er dan zoveel mogelijk scherp wordt ,desnoods iets verder naar achter gaan ,zo wordt de DOF dan groter ,want dit zijn meestal grote exemplaren hè

        rokje zelf staat er mooi op

        Comment


        • #5
          Re: Rokje

          ik volg patrick hoor
          DoF is inderdaad aan de kleine kant en had beter op het randje van de hoed gelegen
          Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
          idd een goeie tip ,met reflectieschermpje onderkant wat oplichten ,en met kleine DOF werken vind ik prachtig ,maar hier zou ik op de voorste rand van de hoed hebben scherpgesteld ,dat oogt mooier ,nu zit je met de onsherpte op de voorgrond ,als je het doet voor het rokje zou ik dan kiezen voor klein diafragma zodat er dan zoveel mogelijk scherp wordt ,desnoods iets verder naar achter gaan ,zo wordt de DOF dan groter ,want dit zijn meestal grote exemplaren hè

          rokje zelf staat er mooi op
          Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
          Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

          Comment


          • #6
            Re: Rokje

            Haal een 2-tal cm van de bovenkant af zodat het oof van de voorste rand wegvalt en de aandacht gaat direct naar het rokje

            Grtz,
            Kurt

            Comment


            • #7
              Re: Rokje

              Bedankt mensen voor de tips, ben weer wat wijzer geworden!

              Grtz, chelle
              Foto's Natuur
              Foto's Mensen

              Comment

              Working...
              X