Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Made in Australia

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Made in Australia

    .






    Produktfotografie rond een Australische hoed, is zowat de enige rubriek waar ik deze kan posten dus leg ik mijn hoed hier maar neer,
    frequente SD'ers zullen deze hoed trouwens zeker wel herkennen











    Comments are always welcome.



    Grtjs
    Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

  • #2
    Re: Made in Australia

    nee, niet mijn ding. Onderwerp komt niet echt los van de achtergrond. Onderwerp en decor zit allemaal in dezelfde tonaliteit wat op zich niet slecht is maar compositorisch past het niet echt met mekaar.
    Groeten, Benny (Sint-Truiden) - mijn oude BLOG en mijn Nieuwe Blog

    Comment


    • #3
      Re: Made in Australia

      Jaja, deze hoed is mij welbekend.
      Ik vind het een mooie beeldopbouw en de kleuren doen het goed.

      groetjes

      moniq
      groetjes, moniq (BD1321BE)

      A picture paints a thousand words

      Comment


      • #4
        Re: Made in Australia

        Niet slecht maar er zijn dus puntjes die anders en beter kunnen , dit was een opdracht in de avondles maar het moest allemaal snel snel gaan.
        Het niet los komen van de achtergrond zou ik eventueel kunnen oplossen met de belichting wat aan te passen en het diafragma wat meer open te trekken, stond nu op F8.
        Verder wou ik er wat mooie herfstbladeren bij doen maar ik vond toen niet meteen de geschikte bladeren om de mooie kleuren er in te krijgen die ik voor ogen had.
        Bedankt voor jullie reacties/input .

        Grtjs,
        Edje C
        Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

        Comment

        Working...
        X