Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Meeuwen.....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Meeuwen.....

    .....vliegen naar de zon....en ik ga voor een tijdje met ze mee!


    Gr Pascale
    Eerlijkheid duurt het langst!!
    Mijn website: http://www.degrafon.be/

  • #2
    Re: Meeuwen.....

    Prachtig licht en kleuren en de wolken en meeuwen werken mee voor een sterke compo
    Groetjes Vicky

    Comment


    • #3
      Re: Meeuwen.....

      Heel mooi hoe al dat goud vloeit en die vogelvleugels daar stil tussen in
      hangen zodat je bijna automatisch stiller begint te spreken, te fluisteren,
      want zoveel schoonheid daar wil je geen kabaal bij...

      Comment


      • #4
        Re: Meeuwen.....

        mooie gouden gloed, mooi reflectie !
        en als je met hen mee gaat....have a nice time ( 't is wel naar het Westen dat ze vliegen hé )
        Creativiteit is wanhoop van de betere soort.

        http://shantiguru.1x.com

        Comment


        • #5
          Re: Meeuwen.....

          kleuren, compo....allemaal heel knap! Mooie plaat! Geen gemakkelijk shot ook!
          facebook

          500px

          Comment


          • #6
            Re: Meeuwen.....

            Dat is heel mooi, zonder meeuwen had die al knap geweest, nu helemaal.
            Prettige vakantie toegewenst. Waar naartoe?
            Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
            MIJN WEBSITE

            Comment


            • #7
              Re: Meeuwen.....

              Oorspronkelijk geplaatst door shantiguru Bekijk bericht
              mooie gouden gloed, mooi reflectie !
              en als je met hen mee gaat....have a nice time ( 't is wel naar het Westen dat ze vliegen hé )
              Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
              Dat is heel mooi, zonder meeuwen had die al knap geweest, nu helemaal.
              Prettige vakantie toegewenst. Waar naartoe?
              Neen...ik ga niet op reis...niet naar het westen of het zuiden...maar een tijdje weg van BD....een periode afkicken kan geen kwaad en kan mij dan ook bezighouden met bepaalde prioriteiten.
              Tot.....we zien wel hé!
              Gr Pascale
              Eerlijkheid duurt het langst!!
              Mijn website: http://www.degrafon.be/

              Comment


              • #8
                Re: Meeuwen.....

                tot snel ......we gaan je mooie foto's en je correcte en eerlijke beoordelingen missen !
                Creativiteit is wanhoop van de betere soort.

                http://shantiguru.1x.com

                Comment


                • #9
                  Re: Meeuwen.....

                  Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk bericht
                  Neen...ik ga niet op reis...niet naar het westen of het zuiden...maar een tijdje weg van BD....een periode afkicken kan geen kwaad en kan mij dan ook bezighouden met bepaalde prioriteiten.
                  Tot.....we zien wel hé!
                  Gr Pascale
                  hey pascale, niet te lang afkicken hé... in feite heb je dat toch niet nodig of wel ?
                  on topic knappe plaat weer
                  nikon coolpix s9100

                  Comment


                  • #10
                    Re: Meeuwen.....

                    schoontje

                    tot later hé
                    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                    Comment


                    • #11
                      Re: Meeuwen.....

                      Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk bericht
                      Neen...ik ga niet op reis...niet naar het westen of het zuiden...maar een tijdje weg van BD....een periode afkicken kan geen kwaad en kan mij dan ook bezighouden met bepaalde prioriteiten.
                      Tot.....we zien wel hé!
                      Gr Pascale
                      Af en toe hebben we zoiets nodig. Ik ben ook een poosje weggebleven. En
                      dat heeft deugd gedaan, ook al had het niets met BD te maken. Doe maar
                      gewoon even waar je zin in hebt. Of waar je geen zin in hebt, maar dat je
                      moet doen. En hopelijk ben je dan dra terug met een frisse kop vol mooie,
                      nieuwe en frisse ideeën. In ieder geval veel plezier, eender met wat...

                      Comment


                      • #12
                        Re: Meeuwen.....

                        We zien je hopelijk snel weer terug, en weer met prachtige foto`s.
                        Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                        MIJN WEBSITE

                        Comment


                        • #13
                          Re: Meeuwen.....

                          Heel mooi beeld ... wel jammer dat we jouw beelden en je constructieve commentaren een tijdje zullen moeten missen ...
                          Maar een sabbatperiode kan heel verfrissend werken, neem rustig de tijd die jij nodig acht en doe wat jij wil doen en hoe jij het wil doen.
                          ik kijk ondertussen uit naar je terugkeer en naar nieuwe sprankelende en gevoelige beelden waarop jij een patent hebt
                          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                          Comment


                          • #14
                            Re: Meeuwen.....

                            Mooie Beeld Tantine.
                            vriendelijke groeten, Helen
                            Updated WWW.HELENICA.NL
                            ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

                            Comment


                            • #15
                              Re: Meeuwen.....

                              Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk bericht
                              Neen...ik ga niet op reis...niet naar het westen of het zuiden...maar een tijdje weg van BD....een periode afkicken kan geen kwaad en kan mij dan ook bezighouden met bepaalde prioriteiten.
                              Tot.....we zien wel hé!
                              Gr Pascale
                              Idd.. Ben ik ook van plan.. Ik ga terug een andere draad opnemen. Wie weet vind ik welg ergens anders mijn gading.. In de muziek terug.
                              Ik wens daarom iedereen veel succes met zijn fotografie en BD.
                              Al zal ik nog wel fotos bekijken die gepost worden maar het zal een pak minder zijn.
                              Plaatsruimen voor anderen....
                              Mvg, Pascal,Schoonspikke
                              Als je schiet..schiet dan raak!
                              500 PIXHuawei P30 PRO

                              Comment

                              Working...
                              X