Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

powerschot S1 IS of fuji S5000

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • powerschot S1 IS of fuji S5000

    ik kan geenkeus maken tussen beide, ik zou er graag natuurfotografie mee doen, moet vlug een foto kunnen nemen, nietdat je indrukt en 2 sec erna pas trekt. welke van beide zal het beste zijn van fotokwaliteit, ik heb al eentijdje de reviews gelezen, maar kom er niet uit, de canon heeft een stabilisator, maar hettoestel is ook eenpak duurder, is het de moeite waard om dat erbij te geven alleen maar voor die stabilisator?
    graag jullie mening
    cams:canon eos 40D / Canon eos 300D / lens : EF-S 18-55MM / EF 28-90MM / EF 75-300MM 1:4-5,6 III USM sigma 18-55mm 70-200MM F4 L-Lens Backpack Sony Cybershot

  • #2
    met een search op het forum zul je verbaasd zijn hoeveel van je vragen al beantwoord worden.
    (lees (en kijk naar de foto's en hun kleuren/scherpte!) ook wat over de Panasonic FZ2 als je dieren wil fotograferen....nog maar 280€ in Duitsland...)

    PS: een stabilisator is zeker nuttig op 400mm...maakt dat je nog scherpe foto's kan nemen in de lente/herfst/winter en valavond...
    ikzelf Casio QV-3500EX - mijn broer DMC-FZ2 (http://home.tiscali.be/krisentom/fz2/index.html)

    Comment

    Working...
    X